Attraction [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 06456
Artikelnaam: Attraction
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 1553 gram
Aantal Schoten: 66 schoten
Effectomschrijving: Voel jij je ook zo aangetrokken tot goedgevulde dozen? Dan is dit de ultieme catch voor jou! Gewoon helemaal afgetopt met kruit, effecten, kleuren en het maximale kaliber tubes dat nog legaal is in Nederland. De Riakeo Attraction begint in een elegant rustig tempo om jou te verleiden. Langzaamaan gaat het allemaal wat sneller en als je dan helemaal warm bent komt het hoogtepunt: de ultieme climax finale waarbij jij het uitschreeuwt van genot!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 70 sec
Kooi/ Geen kooi:
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €169,50
Voorverkoopprijs: €149,50

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Attraction.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben van zowel deze doos als het grote deel van de nieuwe Riakeo producten niet echt onder de indruk. Veel scheve boeketten, burst die een gebrek aan kooi doet vermoeden, en schiettempo’s die niet passen bij het product (deze schiet te langzaam, andere producten weer veel te snel). Het enige wat mij echt doet denken aan een premiummerk (zoals ze zichzelf in de markt zetten), is de prijs. Maar goed, misschien ben ik te kritisch haha.

Ik ben van zowel deze doos als het grote deel van de nieuwe Riakeo producten niet echt onder de indruk. Veel scheve boeketten, burst die een gebrek aan kooi doet vermoeden, en schiettempo’s die niet passen bij het product (deze schiet te langzaam, andere producten weer veel te snel). Het enige wat mij echt doet denken aan een premiummerk (zoals ze zichzelf in de markt zetten), is de prijs. Maar goed, misschien ben ik te kritisch haha.

Als je de Facebook filmpjes bekijkt dan presteert het discountervuurwerk in DE beter. Alleen is de prijs dan 1/3.

Kooiloze producten hoeven echt niet slecht te zijn maar dit artikel is op het niveau van 20mm budget cakes.

Als je de Facebook filmpjes bekijkt dan presteert het discountervuurwerk in DE beter. Alleen is de prijs dan 1/3.

Kooiloze producten hoeven echt niet slecht te zijn maar dit artikel is op het niveau van 20mm budget cakes.

De effecten van het DE discountervuurwerk is ook 1/3e van de grootte heb ik mij laten vertellen...

Nee dat is nou juist m'n punt;)

Volgens mij snap je mij niet of praten we nu helemaal langs elkaar heen... :wink:

Jij zegt: "Als je de Facebook filmpjes bekijkt dan presteert het discountervuurwerk in DE beter. Alleen is de prijs dan 1/3."

Daar ben ik het niet mee eens omdat ik mij heb laten vertellen dat het vuurwerk bij de DE Discounters misschien wel 1/3e van de prijs is maar ook slechts 1/3e van het effect is van Riakeo. Oftewel de effecten van Riakeo zijn vele malen groter en dikker...

Volgens mij snap je mij niet of praten we nu helemaal langs elkaar heen... :wink:

Jij zegt: "Als je de Facebook filmpjes bekijkt dan presteert het discountervuurwerk in DE beter. Alleen is de prijs dan 1/3."

Daar ben ik het niet mee eens omdat ik mij heb laten vertellen dat het vuurwerk bij de DE Discounters misschien wel 1/3e van de prijs is maar ook slechts 1/3e van het effect is van Riakeo. Oftewel de effecten van Riakeo zijn vele malen groter en dikker...

Dat is maar de vraag.. ik heb het nog niet gezien, jij wel? Laten we eerst dit jaar afwachten voordat we het wel of niet wat vinden. We hebben het nog niet gezien dus we laten ons ten positieve of negatieve verrassen :D

Dat is maar de vraag.. ik heb het nog niet gezien, jij wel? Laten we eerst dit jaar afwachten voordat we het wel of niet wat vinden. We hebben het nog niet gezien dus we laten ons ten positieve of negatieve verrassen :D

Eens. Maar als je de afgelopen 10 jaar ZENA NL, Vuurwerktotaal, VOLT! en/of X-QLUSIF hebt gehad dan weet je wat je kan verwachten. Want dat komt allemaal bij HFF vandaan. In ieder geval beter dan de DE Discounters. En dan zet HFF Riakeo zelf ook nog in de markt als hun tot 40% duurdere merk vanwege de hogere kwaliteit t.o.v. hun andere lijnen. Hopelijk hoeven we niet tot Oud & Nieuw te wachten om "live" ervaringen op te doen.

Eens. Maar als je de afgelopen 10 jaar ZENA NL, Vuurwerktotaal, VOLT! en/of X-QLUSIF hebt gehad dan weet je wat je kan verwachten. Want dat komt allemaal bij HFF vandaan. In ieder geval beter dan de DE Discounters. En dan zet HFF Riakeo zelf ook nog in de markt als hun tot 40% duurdere merk vanwege de hogere kwaliteit t.o.v. hun andere lijnen. Hopelijk hoeven we niet tot Oud & Nieuw te wachten om "live" ervaringen op te doen.

Daarbij wil ik wel opmerken dat Vuurwerktotaal en VOLT! er nou niet bepaald beter op zijn geworden de laatste tijd. Daarnaast was het ook zeer gebruikelijk dat de betere/duurdere producten van de door jou genoemde merken in een kooi zaten om zodoende het maximale eruit te halen en toch een 1.4G classificatie te houden. De nieuwe trend die ingezet is, met name door Lesli, om zo min mogelijk producten met kooi te voeren doet de kwaliteit geen goed. Dat is afgelopen jaar al bewezen met een behoorlijk aantal nieuwe producten die niet in een kooi zaten en teleurstellend presteerden, niet alleen bij Lesli. Lesli maakt hier de keuze om de risico's op afkeur te minimaliseren en de marge te maximaliseren.

HFF heeft zeker bewezen goede producten te kunnen maken, ook met de Riakeo lijn hebben ze dat bewezen maar nog niet met producten voor de NL markt waarop eerdergenoemde Lesli tactiek van toepassing is. Ik heb verschillende Riakeo producten gehad die allemaal goed waren maar ook allemaal in een kooi zaten. Ik ben benieuwd of ze waar kunnen maken dat het premium vuurwerk is op deze manier, de premium prijs is in ieder geval al gelukt.

Helemaal eens knetter. Iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt maar ik koop bewezen producten en wacht lekker een jaar. Als het top blijkt te zijn nemen we het volgend jaar mee :cool:
Kan helaas toch niet alles bestellen.. En die premium prijzen maken het voor mij niet hele aantrekkelijk.

Lesli probeert de Nederlandse vuurwerkmarkt om zeep te helpen zodat zij in Duitsland lekker kunnen gaan cashen.

Dat geloof ik niet. Dit zou enkel werken als ze de enige importeur in NL zouden zijn.
Er zijn er gelukkig meer die een veel betere prijs/kwaliteit verhouding hebben.

Wat ergens wel logisch lijkt, dat is dat ze zich meer op Duitsland focussen omdat een evt verbod eerder in NL ingesteld gaat worden dan daar wanneer je kijkt naar alle gemeentelijke verboden die we nu al hebben.

Behoorlijk offtopic maargoed :)

Bij vuurwerkbunker voor maar 149,50... had toch gehoopt dat die prijs ofzo niet klopte.. 66 shots.. kanonnen

De bunker is m.i. ook geen freakzaak meer, helaas

Al staat het in dit geval los van het erg dure riakeo. Kan wel weer onderwerp prijsafspraken aansnijden, maar dat wordt hier doorgaans snel de kop in gedrukt...

Dat ligt meer aan de inkoopprijzen van riakeo.. Ik heb bij een bevriende winkelier mogen meekijken en in verhouding met andere artikelen echt absurd duur met een hele lage marge voor de winkelier..

Bunker heeft denk ik in dit geval nog een beetje redelijke prijzen voor wat mogelijk is.

Ik geloof je meteen! Was ook al mijn gedachten.

Back
Bovenaan