Attraction [Compound]

Ze zegt alleen 1.4G op 0.24 - 0.26 min...

Ik weet niet waar het aan lag maar gisteren hoorde ik haar 1.3 zeggen en nu heb ik het nogmaals bekeken en geluisterd en nu hoor ik inderdaad dat ze 1.4G zegt. Zou wel aan mij hebben gelegen, aan mijn gehoor, kan niet anders. Anyway, ik heb nogmaals naar het filmpje gekeken en het valt mij op dat deze box als enige box, van wat ik gezien heb, zeer traag is, heel erg traag ten opzichte van alle andere boxen. Heeft men het verkeerde lont gebruikt in het begin? Was deze sneller geweest, zoals op het eind, dan ziet er er ineens veel strakker, mooier en sterker uit. Juist door de enorme traagheid in het begin zou mij laten beslissen deze box in de toekomst niet te kopen. Ik weet niet hoe jullie hierover denken, maar dit is mijn mening.

De effecten zijn gewoon top, alleen.. in het begin is die zo ontzettend traag dat ik bijna weg wilde klikken maar heb het filmpje toch afgekeken en ik moet zeggen dat deze mij totaal niet bekoorde. De tempo ontzettend slecht en de versnelling op het eind kon mijn mening niet veranderen. Ik zou deze zelfs niet eens overwegen om te kopen, nee... daar twijfel ik nog niet eens aan.

Waar juist de rest van de artikelen van Riakeo een lekker tempo hebben, vindt ik deze wel wat te traag. Al moet ik zeggen dat het op video natuurlijk altijd sneller verveelt dan in het echt.

De effecten zijn gewoon top, alleen.. in het begin is die zo ontzettend traag dat ik bijna weg wilde klikken maar heb het filmpje toch afgekeken en ik moet zeggen dat deze mij totaal niet bekoorde. De tempo ontzettend slecht en de versnelling op het eind kon mijn mening niet veranderen. Ik zou deze zelfs niet eens overwegen om te kopen, nee... daar twijfel ik nog niet eens aan.
Ik vond deze net live echt geweldig! Op film komt die indd minder goed over. Is een perfecte bak om om 22:00 te stoken, lekker rustig van genieten.

Heerlijke bak vind ik dit en juist mooi dat het geen rambak is. Niet alles hoeft in 10 seconden leeggeschoten te zijn (OK, beetje overdreven, maar je snapt wat ik bedoel). Ik vind hem eigenlijk geen moment te traag en echt super mooie effecten.

Kwam ook wel goed tot recht op de foto's:
20 Attraction 1 small.jpeg

20 Attraction 2 small.jpeg

20 Attraction 3 small.jpeg

20 Attraction 4 small.jpeg

20 Attraction 5 small.jpeg

20 Attraction 6 small.jpeg

20 Attraction 7 small.jpeg

Ik vind persoonlijk die laatste foto echt prachtig. :handsup:

Eddy.

Voel jij je ook zo aangetrokken tot goedgevulde dozen? Dan is dit de ultieme catch voor jou! Gewoon helemaal afgetopt met kruit, effecten, kleuren en het maximale kaliber tubes dat nog legaal is in Nederland. De Riakeo Attraction begint in een elegant rustig tempo om jou te verleiden. Langzaamaan gaat het allemaal wat sneller en als je dan helemaal warm bent komt het hoogtepunt: de ultieme climax finale waarbij jij het uitschreeuwt van genot!
Wat is dit voor tekst joh :bonk:

Back
Bovenaan