Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
productie testvideo
Ze zegt alleen 1.4G op 0.24 - 0.26 min...Het is moeilijk te verstaan met haar belabberde uitspraak, maar ik hoor haar in dit filmpje zeggen dat het 1.3 is, dus daar hebben wij niet veel aan.
Ze zegt zo veelZe zegt alleen 1.4G op 0.24 - 0.26 min...
Ze zegt alleen 1.4G op 0.24 - 0.26 min...
Ik vond deze net live echt geweldig! Op film komt die indd minder goed over. Is een perfecte bak om om 22:00 te stoken, lekker rustig van genieten.De effecten zijn gewoon top, alleen.. in het begin is die zo ontzettend traag dat ik bijna weg wilde klikken maar heb het filmpje toch afgekeken en ik moet zeggen dat deze mij totaal niet bekoorde. De tempo ontzettend slecht en de versnelling op het eind kon mijn mening niet veranderen. Ik zou deze zelfs niet eens overwegen om te kopen, nee... daar twijfel ik nog niet eens aan.
Wat is dit voor tekst johVoel jij je ook zo aangetrokken tot goedgevulde dozen? Dan is dit de ultieme catch voor jou! Gewoon helemaal afgetopt met kruit, effecten, kleuren en het maximale kaliber tubes dat nog legaal is in Nederland. De Riakeo Attraction begint in een elegant rustig tempo om jou te verleiden. Langzaamaan gaat het allemaal wat sneller en als je dan helemaal warm bent komt het hoogtepunt: de ultieme climax finale waarbij jij het uitschreeuwt van genot!
Haha....heb t ook niet bedachtWat is dit voor tekst joh![]()
Prima bak!Nou daar is die dan een straatfilmpje!
Zeker aanrader, geen max burst maar wel acceptabel,
sier voortreffelijk groot en mooi.