[Ass.] Defqon.1 Pyrobox

Nu met het verbod vraag ik me het volgende af:
De ontwikkeling van deze box was een samenwerking tussen meerdere partijen, worden de partijen anders dan GBV/WECO en Evolution nu niet dubbel getroffen?

Gaat iemand deze set aanschaffen ? Vind de waaiers + blinding beast echt rete vet

Vind ik nou ook prachtig. Denk alleen dat jij het ook met me eens bent dat je per cake ongeveer rond de €20 en maximaal €30 wil zitten. Alleen dan zouden ik er even over na willen denken om het aan te schaffen.

Kwaliteit cakes zo te zien. De Rainbow komt erg goed over. Staat deze box nog ergens op een demo schietlijst? Ben benieuwd naar de duratie etc

Al twee jaar op rij geen Defqon.1, en nu twee jaar op rij ook geen vuurwerk met de jaarwisseling. Denk dat ze de samenwerking toch anders voor ogen hadden :(

Is hier al beter beeldmateriaal van? Nu zien we in de trailer hele korte stukjes. Er vanuit gaande dat het een single effect is weet je natuurlijk hoe de cake gaat, maar het zegt niks over variatie in snelheid binnen de cake en ervaringen in de straat.

Is hier al beter beeldmateriaal van? Nu zien we in de trailer hele korte stukjes. Er vanuit gaande dat het een single effect is weet je natuurlijk hoe de cake gaat, maar het zegt niks over variatie in snelheid binnen de cake en ervaringen in de straat.

hier inderdaad wel heel erg benieuwd naar, defqon bezoek ik al jaren elk jaar dus deze box wekt wel de interesse :yes:

Nog wat vragen:
- Hoeveel mm zijn de cakes?
- wat is het gewicht per cake en wat voor alle merchandise en telt dat ook mee voor je 25 kilo?
- Hoe veel schoten zijn het per cake?
- Wat is nu het plan van de opbrengst?

Nog wat vragen:
- wat is het gewicht per cake en wat voor alle merchandise en telt dat ook mee voor je 25 kilo?

Plan was zoveel mogelijk winst maken door er een bekende naam aan te plakken ;)

Nog wat vragen:
lijken allemaal wel 30mm

alleen vuurwerk telt mee in die 25KG regeling.
de ophaaltassen/dozen & aansteeklonten tellen ze ook niet mee.:tongue2:

Hopelijk volgend jaar een Thunderdome set op de markt :idea: :handsup:

Voor dat geld heb je met gemak 2 weekend tickets heb je 4 dagen feest met eindshows haha

Dat zal wel, maar zo kun je elk artikel wel afbranden. Voor de prijs van één cake van €20,00 kan ik ook 5 broden, 6 pakken hagelslag en twee sixpacks bier halen.

Back
Bovenaan