PPW
VWC lid
Ja, daarom lekker rustig aankijken. Ik verwacht dat je ze ook nog wel voor richting de 140-150 per set gaat zien dit jaar, spul staat stof te happen.
Das prijzig zat koop ze al jaren voor 15 per cake

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja, daarom lekker rustig aankijken. Ik verwacht dat je ze ook nog wel voor richting de 140-150 per set gaat zien dit jaar, spul staat stof te happen.
Kan geregeld worden hoor ArvidDe Rainbow mine cake uit dit assortiment moet ik toch eens los zien te scoren. Wat wil ik die graag hebben.
Ik kan dit beamenKan geregeld worden hoor Arvid![]()
Daar lijkt het wel op, had gehoopt op meer plekken losse cakes uit deze box te vinden, maar helaasZijn deze verdwenen? Behalve helemaal in Roosendaal dan![]()
Als assortiment zullen ze nog wel her en der opduiken bij dealers die het nog in de bunker hebben staan van vorig jaar maar de cakes los verkocht heb ik buiten Vuurwerkfeestje nog niet gezien. Zo is het natuurlijk ook nooit bedoeld en ik denk dat het ook niet zo snel was gebeurt als het geen uitloop was geweest.Daar lijkt het wel op, had gehoopt op meer plekken losse cakes uit deze box te vinden, maar helaas
Nog een nette prijs denk ik. Staat hier in omgeving Amsterdam voor 399Ik zie deze in Nijkerk nog staan, helaas wel voor de volle 349 euro. Iemand deze nog in de opruiming/outlet gespot voor een leuke prijs?