[Ass.] Defqon.1 Pyrobox

Dit is wel een serieus groot assortiment om af te halen, hier in vergelijking met een Mega Willows en we weten intussen wel hoe groot die dozen zijn. :wink:

PXL_20221013_195349891.jpg

En de merchandise boxjes.

PXL_20221013_201243852.jpg

Mattenfreak;1275026 En de merchandise boxjes. [IMG zei:
https://vuurwerkcrew.nl/wp-content/gallery/vwc-importeursbezoeken-2021/PXL_20221013_201243852.jpg[/IMG]

Ik zie hier ‘surprise Defqon. 1 item’ op staan? Iemand enig idee wat dit is?

Op de bestelsite staat tevens de ‘ Defqon.1 Pyro Warrior Lanyard.’ Deze zie ik niet op deze doos staan? Is die er uit gehaald?

Dit is wel een serieus groot assortiment om af te halen, hier in vergelijking met een Mega Willows en we weten intussen wel hoe groot die dozen zijn. :wink:

PXL_20221013_195349891.jpg

En de merchandise boxjes.

PXL_20221013_201243852.jpg

Ik kan mij nog steeds niets van de omvang voorstellen. Iemand afmetingen?
Die merchandise box, komt er dus ook nog eens apart bij, en zit niet gezamenlijk verpakt?

Dat dacht ik ook!
4 waaiers, 4 i shape cakes en de goodiebox past er nooit allemaal in toch ?

P.s. zie dat de goodiebox er los bij zit.
alsnog past t dan toch niet met 4 waaiers en 4 normale cakes ?

4 waaier en 4 normale cakes zal best passen denk ik. Heb ook geen idee in hoeverre de inhoud klopt op deze foto. Stond er dus dacht maak een kiekje.

Ben toch wel benieuwd of iemand hem gekocht heeft of gaat kopen. een mooie unboxing zou ik op prijs stellen haha!

Dat dacht ik ook!
4 waaiers, 4 i shape cakes en de goodiebox past er nooit allemaal in toch ?

P.s. zie dat de goodiebox er los bij zit.
alsnog past t dan toch niet met 4 waaiers en 4 normale cakes ?
Afmeting is ongeveer 80cm bij 60cm. Denk wel dat daar 4 waaiers en 4 normale cakes in kunnen.

En goede vriend heb deze ook gekocht tijdens los verkoop 400 euro.. hij vond het een mooie box maar geen 400 euro waar 250 was beter geweest zij die..

Heb eventueel voor de liefhebber de Pyro Showcase Book, Defqon.1 Safety Pack, Defqon.1 Endshow Flag, Defqon.1 USB.

Deze heb ik van een vuurwerk winkel gekregen na dat de persoon die de doos had gekocht de spullen niet had mee genomen.

400 euro is een beetje over the top qua prijs, maar het is toch echt wel een heel mooi assortiment hoor. Die Blinding Beast mogen ze wel los uitbrengen!

Back
Bovenaan