[Ass.] Defqon.1 Pyrobox

Ik was zelf erg geïnteresseerd in deze box, mn na een bezoekje aan de bunkers bij Almere haven. Gigantische doos en mooi label en interessante teaser waarin fraaie enkele effecten. Echter, na het zien van bovenstaande filmpjes blij dat ik er van af gezien heb. Oké, het is duidelijk dat de wind veel invloed heeft, mn bij de rainbow. Echter los daarvan mis ik toch de variatie en de wow factor die zo’n prijs rechtvaardigt.

Prima assortiment zo oo de filmpjes maar no way 400 euro waard. 7 cakes die relatief snel klaar zijn. Is allemaal 30mm? Meer dan 250 zou ik er nooit voor geven

Prima assortiment zo oo de filmpjes maar no way 400 euro waard. 7 cakes die relatief snel klaar zijn. Is allemaal 30mm? Meer dan 250 zou ik er nooit voor geven

Hoop komend jaar op een freak prijs onder 200 euro, en dan zonder die merchandise rommel.

Effecten zijn allemaal dik in orde, mijn favoriet is die spider cake. Maar voor 400 euro? 150 a 180 zou een normalere prijs zijn en dan zonder de defqon merchandise.

Effecten zijn allemaal dik in orde, mijn favoriet is die spider cake. Maar voor 400 euro? 150 a 180 zou een normalere prijs zijn en dan zonder de defqon merchandise.

inderdaad 150 euro meer niet
hadden ze dit niet in een compound kunnen verwerken. vindt er geen show aan zo
losse cakes steeds het zelfde uit en dat was het en die stiltes vindt het niks
idee was leuk van zo box en dan die prijs niemand heeft het er voor over zowat
dat verkoopt dan ook niet goed:sad:

Deze zit dit jaar in mijn collectie. Hij staat volgens mij nergens voor minder dan €349,- maar bij één verkooppunt van vuurwerkexpert was het mogelijk om de 20% kortingsactie van Broekhoff ook voor EVO mee te laten tellen. Voor €262 kon ik hem aanschaffen en ik verwacht dat die prijs niet snel terug komt.

Zou ik een assortiment zonder het defqon thema voor dit bedrag halen? Waarschijnlijk niet. Al zijn alle 8 de cakes gewoon goed en afwisselend dus €200-225,- voor een dubbele compound is dan prima. Betaal ik nog wat extra voor het gevoel bij het thema en de goodies: prima deal.

Koop wel een weekendticket voor die prijs :)
Verder wel een leuk concept maar had wat brutaler mogen zijn, net wat meer power.

Ik bekijk nu pas voor het eerst een video van dit Defqon Pyrobox assortiment, omdat het pakket sowieso veel te duur was/is en ik dus niet echt geïnteresseerd was hierin, nu was ik gewoon uit nieuwsgierigheid dit aan het bekijken en ik moet zeggen dat het wel verdomd goede cakes zijn, vooral de waaiers vind ik prachtig, wel heel snel weg maar wel perfect uitgevoerd. Nu bestaat deze box niet enkel uit vuurwerk en ook betreft het hier een speciale actie, dan begrijp ik de prijs wel, echter een vuurwerkfreak doet het hoofdzakelijk voor het vuurwerk, dus al die extra dingetjes hoeven wat mij betreft niet. Haal dat allemaal eruit en biedt gewoon dat mooie vuurwerk aan voor een wat schappelijkere prijs en dan denk ik dat ze snel zijn verkocht. Denk dat je er wel zo rond de 250,- kan zitten, net iets meer dan 30,- euro per stuk. Beter nog om de cakes los te verkopen, want nogmaals sommige zijn echt prachtig en dit is dan ook meteen weer vreemd, want waarom kan het wel wanneer ze een box maken, maar niet wanneer ze losse cakes laten produceren? Waar zijn al die unieke, prachtige exemplaren? Als voorbeeld de Maïro Gold, een cake waar ik meteen verliefd op ben geworden, alleen... de prijs, dat kan echt wel lager hoor, 55 euro is gewoon overpriced, 35,- euro en ik kocht meteen een volle doos. Maar ik dwaal af.

Deze Defqon box is zeer mooi, dat hebben ze heel goed gedaan daar bij EVO, Chapeau! Alleen niet geschikt om af te steken bij een beetje wind. ;)

Hoe is deze afgelopen jaarwisseling bevallen?
En nogmaals de vraag/ verzoek of de cakes ook los uitgebracht gaan worden :D

Al gaat deze set voor de helft dan is het nog te duur. De cakes zelf zou je leuk door kunnen koppelen als compoundje maar om daar nu meer dan 125 euro voor neer te tellen, nee.....

Pff hopen dat ze dat landelijk gaan doen met die massa overschot van dat veel te dure en te groot ingekochte setje... Komen ze anders nooit vanaf

Ja, daarom lekker rustig aankijken. Ik verwacht dat je ze ook nog wel voor richting de 140-150 per set gaat zien dit jaar, spul staat stof te happen.

Back
Bovenaan