[Ass.] Defqon.1 Pyrobox

Ik sluit me volledig aan bij bovenstaande, 20-25 per cake was meer dan genoeg geweest. en dan een zelfde bedrag voor de reclameprulletjes. Of verwachten jullie dat die op marktplaats bijvoorbeeld heel veel gaan opleveren?

8 cakes + 5 stuks merchandise maakt 13 stuks 13x25= €325 komt toch aardig in de buurt van die €349 dan he :wink:

Was het ook niet een samenwerking met tussen partijen (Pyrofoor, Qdance en GBV-Weco). Dat kost ook altijd wel iets extra's natuurlijk, zeker met de gedachte dat er weinig shows en festivals georganiseerd kunnen worden.

De prijs kaartje is wel typische Q dance prijs idd.. deze gaat helaas van mijn lijstje af voor 350 euro heb veel leuke cake boxen voor rond de 200 euro is nog wel te doen

Ik kan me heel goed inbeelden dat je als fan van deze muziek en dit festival deze doos wil bemachtigen, zeker als vervent rock liefhebber (mee aangevende hoe ik deze liefhebberij ervaar). Maar daar gaan we weer met die prijzen. Geen haar op mijn kokosnoot dat ik dit zou aanschaffen. Ik zal ergens ook wel weer op mijn flikker krijgen, want wij als "liefhebbers" zijn wel hééél erg verwend met de prijzen van de afgelopen jaren.

Een deel van de oprengsten gaan ook naar de partners, dus je steunt er ook de organisaties mee die nu geen of weinig omzet kunnen draaien. Tenminste dat meen ik gelezen te hebben.

Een deel van de oprengsten gaan ook naar de partners, dus je steunt er ook de organisaties mee die nu geen of weinig omzet kunnen draaien. Tenminste dat meen ik gelezen te hebben.

Dat heb ik gelezen en dat is ook een nobel streven. Ik vraag me echter af wat de afzetmarkt is met deze prijs en of je dan daadwerkelijk steun biedt aan Defqon.

Trust me, dit product is groter dan dit forum. Als de PR molen van Q-Dance op gang komt is ‘ie zo weg. Misschien niet aan jou als vuurwerkliefhebber, maar er zijn voldoende mensen die dit soort merchandise geweldig vinden én Q meer dan graag een steuntje in de rug geven.

Beperkte oplage... Logisch en denk dat die daardoor wel snel uitverkocht gaat raken. Ik bedenk me er nog even over, 349,- sterk aan de prijs. Ben wel echt een Defqon liefhebber en al meer dan 5x een weekendje daar geweest. Misschien haalt de lokale dealer met zn folder me echt 100% over. :D

Mocht een winkelier hier na 31 december een dummy kwijt willen, evt tegen betaling houd ik me zeer aanbevolen!

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Mensen Q-Dance de schuld geven van de absurd hoge prijs van deze set. GBV-Weco is namelijk de importeur in deze, Q-Dance, Pyrofoor en Evolution de bedenkers van deze box.

Vooropgesteld dat ook ik de prijs veels te hoog vind en dat GBV-Weco hier gewoon probeert te liften op de naam Defcon-1 lijkt me meer dan duidelijk.

Wat echter het probleem is in deze, ik heb het gevoel dat de set tezamen met de bijgeleverde USB stick wel eens een fantastisch product zou kunnen zijn. Kijkende naar Pyrofoor en wat ze normaliter neerzetten lijkt dit meer een zekerheid dan twijfel.

Ga ik hem kopen..Nee, heeft het potentie...zeker weten.

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Mensen Q-Dance de schuld geven van de absurd hoge prijs van deze set. GBV-Weco is namelijk de importeur in deze, Q-Dance, Pyrofoor en Evolution de bedenkers van deze box.

Vooropgesteld dat ook ik de prijs veels te hoog vind en dat GBV-Weco hier gewoon probeert te liften op de naam Defcon-1 lijkt me meer dan duidelijk.

Wat echter het probleem is in deze, ik heb het gevoel dat de set tezamen met de bijgeleverde USB stick wel eens een fantastisch product zou kunnen zijn. Kijkende naar Pyrofoor en wat ze normaliter neerzetten lijkt dit meer een zekerheid dan twijfel.

Ga ik hem kopen..Nee, heeft het potentie...zeker weten.
Een usb stick dat het verschil moet maken? we hebben tegenwoordig toch youtube en spotify daarvoor?
Het zal ongetwijfeld een dikke set worden maar 350 euro.... en dat mensen hier Q de 'schuld' geven kan ik me voorstellen, vlag op festival : 35 euro, cap op festival 25 euro. shirtje volgens mij 45. dan tikt het aardig aan ja.

Trust me, dit product is groter dan dit forum. Als de PR molen van Q-Dance op gang komt is ‘ie zo weg. Misschien niet aan jou als vuurwerkliefhebber, maar er zijn voldoende mensen die dit soort merchandise geweldig vinden én Q meer dan graag een steuntje in de rug geven.

Exact dit, en vergeet niet dat Q-dance een onwijs sterk merk is bij de doelgroep. De Audi A3 komt uit dezelfde fabriek als een VW golf, heeft dezelfde specs, maar kost 10k meer (auto-nerds, ik weet dat er vast verschillen zijn, maar het gaat om het idee). Zo werkt dat hier ook.

De redenen dat deze box een succes gaat worden, zijn enorm uiteenlopend. DefQon trekt vele vriendengroepen, die samen hun hand niet omdraaien voor 350 piek. Dara komt deze box gewoon in de straat te staan. Ik denk dat dit een voltreffer is.

Een usb stick dat het verschil moet maken? we hebben tegenwoordig toch youtube en spotify daarvoor?
Het zal ongetwijfeld een dikke set worden maar 350 euro.... en dat mensen hier Q de 'schuld' geven kan ik me voorstellen, vlag op festival : 35 euro, cap op festival 25 euro. shirtje volgens mij 45. dan tikt het aardig aan ja.

Jij weet zeker niet wat die spullen inkoop kosten.....

Volgens mij gaat het hier om een set, en niet specifiek om een vlag, shirtje of Cap. Zoals hierboven al aangegeven heb je waarschijnlijk geen idee wat het maken van Merchandise kost.

Daarnaast lijkt het of je de intentie achter de bijgeleverde USB stick niet geheel snapt of ik begrijp het algehele beeld niet.

Het lijkt me dat de USB geluidsfragmenten bevat ter begeleiding/ondersteuning van de betreffende cake. Youtube leuk, spotify idem, maar daar gaat het bij deze box helemaal niet om.

En ja, ik vind het nog steeds te veel geld maar ik begrijp de achterliggende gedachte wel.

Prijs naar verwachting.
Is er bekend of de beelden ook eerdaags kunnen verwachten?

Al met al wordt het nu wel lastiger om te zeggen ik haal hem, voor dat bedrag heb je toch een hoop mooi ander spul of 1 de evo force one bijvoorbeeld.

Oww ik ben zo benieuwd naar de beelden van deze box. Moet deze toch ook zien te scoren als trouwe Defqon.1 bezoeker... Echt gaaf!

Back
Bovenaan