Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben eigenlijk best benieuwd of dit een assortiment word met de mogelijkheid tot doorlonten of daadwerkelijk een los assortiment.
Lijkt me het eerste daar ze er ook daadwerkelijk een usb bij doen ter ondersteuning...een heus pyromusicalletje..hahaha
Het betreft een assortiment van 8 500 grammers met een hoofd en reservelont
gr
Marchel
Het betreft een assortiment van 8 500 grammers met een hoofd en reservelont
gr
Marchel
Als ik het even snel uitreken, kom je op gemiddeld 30 euro per cake + de goodies. €349,00 voorverkoop zou realistisch zijn.
Prijzen zijn hier al neergezet maar verwijderd door de mods maar je zit bijna in de buurt iets hoger
Dat zou in mijn geval teveel van het goede zijn, ik zou deze kopen voor de Box en de inhoud. De tierlantijntjes hoef ik niet zo zeer. Hopelijk ook te koop als alleen een box voor een iets andere prijs.
Tja heel gaaf idee deze box. Goed verzonnen door een marketingbureau want er zullen vast wel wat fanboys/girls deze box willen hebben.
Persoonlijk had ik het liefst de kleurnamen op de cakes zien staan. Red, Blue, Gold, White etc. dat maakt dit feest zo nostalgisch voor mij.
Dit zal wel eens een hardloper gaan worden.
Ik vind het erg leuk bedacht.
Jammer dat er nog geen importeur op de Thunderdome box is gekomen.
Dit zal wel eens een hardloper gaan worden.
Ik vind het erg leuk bedacht.
Jammer dat er nog geen importeur op de Thunderdome box is gekomen.
Als je niet geïnteresseerd bent in de merchandise box kun je die altijd online verkopen toch?
Er zullen mensen zijn die de merchandise niet willen en andersom mensen zijn die juist alleen die willen.
gr
Marchel