[Ass.] Defqon.1 Pyrobox

Ik ben eigenlijk best benieuwd of dit een assortiment word met de mogelijkheid tot doorlonten of daadwerkelijk een los assortiment.

Lijkt me het eerste daar ze er ook daadwerkelijk een usb bij doen ter ondersteuning...een heus pyromusicalletje..hahaha

Ik ben eigenlijk best benieuwd of dit een assortiment word met de mogelijkheid tot doorlonten of daadwerkelijk een los assortiment.

Lijkt me het eerste daar ze er ook daadwerkelijk een usb bij doen ter ondersteuning...een heus pyromusicalletje..hahaha

Het betreft een assortiment van 8 500 grammers met een hoofd en reservelont:wink:

gr
Marchel

Super tof dit zeg, als Hardstyle feestgangen zou ik deze eigenlijk wel moeten hebben. Denk alleen dat de prijs iets te gortig gaat worden.

Enige gemiste kans is dat de boxen/cakes niet de namen van de stages/thema's hebben gekregen.

Prijzen zijn hier al neergezet maar verwijderd door de mods maar je zit bijna in de buurt iets hoger

Dat zou in mijn geval teveel van het goede zijn, ik zou deze kopen voor de Box en de inhoud. De tierlantijntjes hoef ik niet zo zeer. Hopelijk ook te koop als alleen een box voor een iets andere prijs.

Dat zou in mijn geval teveel van het goede zijn, ik zou deze kopen voor de Box en de inhoud. De tierlantijntjes hoef ik niet zo zeer. Hopelijk ook te koop als alleen een box voor een iets andere prijs.

Als je niet geïnteresseerd bent in de merchandise box kun je die altijd online verkopen toch?
Er zullen mensen zijn die de merchandise niet willen en andersom mensen zijn die juist alleen die willen.

gr
Marchel

Ben zeer benieuwd naar deze defqon doos toen voor het eerst zag staan op bestelvuurwerk dacht deze moet ik hebben.. licht ook wel een beetje aan de prijs eerlijke gezegt ga er geen 400 euro voor uitgeven

Nu even afwachten op de prijs en op flimpjes van deze box

Tja heel gaaf idee deze box. Goed verzonnen door een marketingbureau want er zullen vast wel wat fanboys/girls deze box willen hebben.
Persoonlijk had ik het liefst de kleurnamen op de cakes zien staan. Red, Blue, Gold, White etc. dat maakt dit feest zo nostalgisch voor mij.

Tja heel gaaf idee deze box. Goed verzonnen door een marketingbureau want er zullen vast wel wat fanboys/girls deze box willen hebben.
Persoonlijk had ik het liefst de kleurnamen op de cakes zien staan. Red, Blue, Gold, White etc. dat maakt dit feest zo nostalgisch voor mij.

Hier is geen marketing bureau aan te pas gekomen.
Gewoon een leuke samenwerking van verschillende partijen.

gr
Marchel

Waarschijnlijk weer een rustig vuurwerkjaar voor mij maar deze moet er eigenlijk wel komen. Dediqated was mijn laatste feestje dit jaar terwijl er toch echt wel wat meer op het programma stond.

Dit zal wel eens een hardloper gaan worden.
Ik vind het erg leuk bedacht.
Jammer dat er nog geen importeur op de Thunderdome box is gekomen.

Back
Bovenaan