[Ass.] Defqon.1 Pyrobox

RickGAE

VWC lid
Artikelnaam: Defqon.1 Pyrobox
Artikelnummer: 2100
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: ... schoten
Effectomschrijving: Exclusief verkrijgbaar, de allereerste Defqon.1 Pyrobox! Al sinds 2003 staat Defqon.1 bekend om zijn baanbrekende vuurwerkshows, en nu kan jij deze ook thuis ervaren.

Met de Defqon.1 Pyrobox haal je niet alleen een unieke set in huis, maar steun je ook direct Defqon.1 Weekend Festival in deze zware tijden.

De Defqon.1 Pyrobox is samengesteld in samenwerking met Defqon.1 showcreactieteam met als doel om een authentieke Defqon.1 Endshow ervaring te creeren.

Deze set bestaat uit 8 unieke cakes, geinspireerd door legendarische Defqon.1 Endshow momenten. Om het Endshow gevoel compleet te maken, bevat elke cake een eigen track die meegeleverd wordt via een custom Defqon.1 USB.

Daarnaast ontvang je bij de Pyrobox een Limited Defqon.1 Pyro merchandise pakket, bestaande uit een Pyro Showcase Book, Defqon.1 Safety Pack, Defqon.1 Endshow Flag & Special Pyro Warrior Cap.

Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 1/8
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 499,00
Folderprijs : € 399,00
Onlineprijs : € 349,00
Freakprijs : Nvt

2t667b3fvir51[1].png

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeeel gaaf concept dit! Als fervent festivalganger ga ik zeker m'n best doen om dit assortiment te bemachtigen. Zal wel een aardig prijskaartje aan hangen maar dat neem ik dan maar voor lief:p

Ik kon dit topic nog niet vinden. Ik weet ook niet zeker of deze hier goed staat, maar ik kwam hem hier tegen bij een lokale DRGN dealer op de site, dus vandaar deze categorie.

Het is een samenwerking tussen meerdere partijen (Q-dance, Pyrofoor, Evolution en GBV-WECO).
Het is niet collectie gebonden, alle dealers van GBV-WECO fungeren als afhaalpunt.

Het is een samenwerking tussen meerdere partijen (Q-dance, Pyrofoor, Evolution en GBV-WECO).
Het is niet collectie gebonden, alle dealers van GBV-WECO fungeren als afhaalpunt.
Kan je ook al de prijs verklappen? dat is denk ik enige wat me nog zou kunnen tegen houden. Effecten maakt me niks uit haha!
wil misschien zelfs wel een dummie kopen van deze box als dat zou kunnen haha

Ik had 'm al gespot in een verstopt berichtje bij Q-dance op de site, de goodies die erbij zitten zijn ook echt tegek. Sowieso een geweldig concept in deze tijden! :handsup:

Deze wil ik ook hebbonnnn!

Kan je ook al de prijs verklappen? dat is denk ik enige wat me nog zou kunnen tegen houden. Effecten maakt me niks uit haha!
wil misschien zelfs wel een dummie kopen van deze box als dat zou kunnen haha

Haha, helaas nog niet. Komt binnenkort een speciale presentatie vanuit Defqon.1. Heel even geduld nog :wink:

Ik geloof dat Marcel(Evo) iets had gezegd over 12 oktober dat er meer naar buiten ging komen hierover.

Ziet er tof uit, zie ook aan de reacties dat het liefhebbers van dit event aanspreekt, goed dat het ook de organisatie ondersteunt bij aanschaf.
Wel erg benieuwd naar de uitwerkingen, gebaseerd op de shows daar, dat belooft wat moois te worden dan. :)

Deze komt er sowieso! Al is het maar om Qdance en Pyrofoor, het genie achter o.a. de machtige eindshows, te steunen in deze tijden. Die gasten hebben me zoveel mooie weekenden gegeven. Wel weer typisch van ze om samen met een vuurwerk set te komen omdat Qdance niet Qdance is zonder vuurwerk en pyrotechniek.

wat vet dit!!! even kijken of de site al werkte van de locale winkel zie ik deze ertussen staan.
Helaas nog niet te bestellen maar zoals andere al zeggen HEBBEN:handsup:
effecten maken idd niet uit maar als het met samenwerking is van pyrofoor hoef je daar ook niet bang voor te wezen denk ik zomaar.

Na 12 edities van Defqon.1 was het om te janken dat het dit jaar niet door kon gaan. Misschien kan ik hier toch nog een beetje het Defqon gevoel mee terug krijgen! :D

Erg benieuwd....zie dat de box reeds in sommige webshops staat, ben dus benieuwd naar de eerste films en prijzen :thumbup:

Heel erg gaaf dit, alleen al vanwege de labels zou ik deze moeten hebben maar ben er bang voor dat het uiteindelijk toch niet gaat gebeure. Als ze per stuk verkocht werden was het een optie maar dit hele pakket zal voor zomaar ff erbij net wat te gortig worden denk ik

Back
Bovenaan