Artillery

Als je echt alleen naar de rechter box kijkt dan vind ik het tempo trouwens nog geen eens zo heel denderend. Doordat er 4 afgaan lijkt het heel wat maar denk dat het echt tegen gaat vallen voor degene die denken dat dit een echte rammer is.

Wat is er met het geluid gebeurd (bij alle filmpjes van de wolff demo)? Lijkt wel dat er shells worden afgeschoten haha

Helaas is er met het geluid iets fout gegaan van mijn kant. Kwam hier met het monteren pas achter.
Heb dit enigszins geprobeerd acceptabel te maken maar het was bijna geen doen. Het is niet anders, foutjes maken is menselijk.

Ben benieuwd of deze nog zal worden geschoten op een demo ergens....maar om de verpakking ga ik hem sowieso al bestellen....kicke die houten doos toch?

Ja, de effecten zijn groot, de klappen zijn hard en hij ramt op zich lekker door. De unieke verpakking is bijna een reden om hem te kopen, maar los daarvan is het niet helemaal mijn smaak. Doet niet zoveel vernieuwends.

De verpakking waarin deze box gepresenteerd word, is voor ons als freaks al geweldig! Verder is het nog een mooie box ook, het effect, het tempo en de laatste salvo's. Mooi!

Ben blij dat ik hem besteld heb. Alleen voor de houten kist had ik het al bijna gedaan, maar de uitwerking ziet er zo op het eerste gezicht ook meer dan prima uit!

Prachtige box zeg, die kun je perfect gebruiken als je een dummie collectie hebt.

Ik ben het hier ook helemaal volledig mee eens. Het is allemaal echt prachtig, maar het geeft inderdaad een vertekent beeld, dit omdat er meerdere tegelijk naast elkaar worden afgeschoten. Dit komt eigenlijk neer als een ware professionele vuurwerkshow.

Back
Bovenaan