Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2024/2025

Okay, neem mijn woorden terug ILT kijkt wss wel mee. Bijna alle producten waar wij enthousiast over zijn worden eruit gepikt.

De volgende artikelen ben ik ook heel enthousiast over, keur ze aub niet af:

Trektouwtjes
Knalerwtjes
Sterretjes
Alle cat 1 box assortimenten
Knetterlinten
Alle 10- 16mm cakes onder de 8 euro.
He, laat mijn dochters spul met rust, wil je 😎

Positief bekijken, je hebt een neusje voor goed presterende producten! 🤣
Ja, zo had ik 'm ook al bekeken 😁 had Tyrant ook bijna besteld, voor demo al op 't oog. Had trouwens dan al op 4 afgekeurde items gezeten; Dividir, Tyrant, Desert at Night en Crackle King maar "gelukkig zijn het er maar" drie... 🤨

Fuck, de Pirates ook besteld. Baal ik echt van !! Dank voor het melden, dan kan ik in ieder geval op zoek naar een goede vervanger.

Helaas zijn onderstaande F2 artikelen van GBV-WECO afgekeurd;

2626 NOI-Z (EVOLUTION)
8034 DIVIDIR (ST8MENT)
3318 DRGN DIRTY (DRGN)
3608 BLADE RUNNER (PANGU)
3666 PIRATES OF THE CARIBBEAN (PANGU)
5575 NO CAKES NO GLORY >> CAKE NO.2

De No Cakes No Glory zal uitgeleverd worden zonder Cake. No2 met een extra cake 1,3,4,5 of 6.
De andere artikelen adviseren wij passende vervangers aan de dealers, maar dit kan per assortment verschillen.
Hoe gaat het bij jullie eigenlijk bij de eigen webshop&dealers; zetten jullie vervangende producten naar eigen keuze in, of los je als koper het op met verkooppunt, en komt er bericht? Nooit eerder afkeur gehad van zo'n ketengebeuren.

Is het niet een idee om product topics alleen nog open te houden voor admins en verkopers om te posten en dat wij alleen nog een like kunnen geven + in de chat reageren. In de chat valt het al minder op...

Hoe gaat het bij jullie eigenlijk bij de eigen webshop&dealers; zetten jullie vervangende producten naar eigen keuze in, of los je als koper het op met verkooppunt, en komt er bericht? Nooit eerder afkeur gehad van zo'n ketengebeuren.
Normaal gesproken stelt de winkelier een vervanger voor. Vaak is er vanuit de importeur wel een voorgestelde vervanger waar voldoende voorraad van beschikbaar is, ze willen natuurlijk het liefst dat de klant alsnog met een product van die importeur de deur uit gaat.

Normaal gesproken stelt de winkelier een vervanger voor. Vaak is er vanuit de importeur wel een voorgestelde vervanger waar voldoende voorraad van beschikbaar is, ze willen natuurlijk het liefst dat de klant alsnog met een product van die importeur de deur uit gaat.
Ja, weet ik, vroeg me af of GBV het in handen neemt als je besteld hebt bij een franchise van hun of ze het aan de winkelier laten. Die heeft hier maar kleine voorraad/keuze nml

Back
Bovenaan