Is in nederland ook te verkrijgen bij vuurwerkbunker.Voor de gene die in de buurt van duitsland wonen daar kan je de dark empress kopen dit is een omlabeling van de lion! Wellicht wel waardevol voor somigen om te weten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is in nederland ook te verkrijgen bij vuurwerkbunker.Voor de gene die in de buurt van duitsland wonen daar kan je de dark empress kopen dit is een omlabeling van de lion! Wellicht wel waardevol voor somigen om te weten!
Bedankt, hij was al toegevoegd aan de start post evenals de Pyro 5 en Funky 3 die ook te laat komen.Ik had het al in de Silver Ice topic gezet. Maar wil het hier toch ook benoemen. Heb mail gekregen vanuit een winkelier dat de Bonfireworks - Silver Ice '36 niet op tijd binnen is dus een alternatief gekozen moest worden. Nu heb ik geen contact met leveranciers, maar begreep ik van @Dansplaat dat zij dit ook gisteren te horen hebben gekregen.
Don't worry be happy - Bobby McFerrinHier komt de storm - Frank Boeijen
Hoewel we van de inhoud van het bericht verre van vrolijk worden wil ik je toch bedanken voor het delen van deze waardevolle informatie!Helaas zijn onderstaande F2 artikelen van GBV-WECO afgekeurd;
2626 NOI-Z (EVOLUTION)
8034 DIVIDIR (ST8MENT)
3318 DRGN DIRTY (DRGN)
3608 BLADE RUNNER (PANGU)
3666 PIRATES OF THE CARIBBEAN (PANGU)
5575 NO CAKES NO GLORY >> CAKE NO.2
De No Cakes No Glory zal uitgeleverd worden zonder Cake. No2 met een extra cake 1,3,4,5 of 6.
De andere artikelen adviseren wij passende vervangers aan de dealers, maar dit kan per assortment verschillen.
Positief bekijken, je hebt een neusje voor goed presterende producten!Hmm, had toch beter m'n voorgevoel over die Dividir kunnen volgen...2e bestelde product dat afgekeurd is. Bijltjesjaar, lijkt het. Ze zijn hard bezig.