Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van alle geteste items van iedereen, 35 tot 40% is afgekeurd.In totaal van het geteste F2, denk ik? Niet van het totaal geïmporteerde, toch?
Zo dat is nog een best hoog percentage! Is dat ieder jaar zo hoog eigenlijk?Van alle geteste items van iedereen, 35 tot 40% is afgekeurd.
Van alle geteste items van iedereen, 35 tot 40% is afgekeurd.
F1 was veel meer, dat heeft ilent ook al gepubliceerd incl artikelnummers.Dat is dan inclusief F1 waar ook heel veel afkeur was?
Is volgens mij al bekend.Vanuit het topic Freakacties,vuurwerkpap,had vuurwerk Pap nog het volgende te melden:
Vandaag even wat minder nieuws te melden helaas! Zoals jullie weten is er wat afkeur geweest van Broekhoff en ook vandaag iets van Rubro, maar dat heeft gelukkig voor iedereen GEEN impact in het uitleveren van de artikelen. Voor de Head Hunter leveren we een 100% omlabeling uit (Double Defense).
Echter hebben we ook bericht gehad dat een aantal artikelen waarschijnlijk te laat gaan komen. Zeker te laat zijn deze drie artikelen:
Funky 3
Pyro 5
Silver Ice
Ik heb niet alle pagina's gelezen hier,dus weet niet of het al bekend was hier.
Indien dubbel,mag iemand dit bericht wissen.
Helaas zijn onderstaande F2 artikelen van GBV-WECO afgekeurd;
2626 NOI-Z (EVOLUTION)
8034 DIVIDIR (ST8MENT)
3318 DRGN DIRTY (DRGN)
3608 BLADE RUNNER (PANGU)
3666 PIRATES OF THE CARIBBEAN (PANGU)
5575 NO CAKES NO GLORY >> CAKE NO.2
De No Cakes No Glory zal uitgeleverd worden zonder Cake. No2 met een extra cake 1,3,4,5 of 6.
De andere artikelen adviseren wij passende vervangers aan de dealers, maar dit kan per assortment verschillen.
Jezus mina... dit is toch niet meer oké?? Zoveel afgekeurd??
Ik denk dat als uit zou komen dat zo'n complot theorie waarheid zou worden,dat men hier leest wat goed is en het zonder verder testen afkeurt,dat men dan gelijk heel het IL&T op doektZe kijken hier gegarandeerd mee en lachen zich helemaal stuk op kantoor hoe dom wij soms zijn door bepaalde berichtjes te posten. Dus uitkijken boys.