Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2024/2025

Ik zou wel ns een lijst willen zien van wat er getest is. Hoeveel Cafferata...euh, WTF, Wolff en Lesli daarbij zat.

Zal wellicht ook iets zeggen over de kwaliteit over het algemeen van dit jaar. Productie problemen slechte kwaliteits controles>meer afkeur?

Vanuit het topic Freakacties,vuurwerkpap,had vuurwerk Pap nog het volgende te melden:

Vandaag even wat minder nieuws te melden helaas! Zoals jullie weten is er wat afkeur geweest van Broekhoff en ook vandaag iets van Rubro, maar dat heeft gelukkig voor iedereen GEEN impact in het uitleveren van de artikelen. Voor de Head Hunter leveren we een 100% omlabeling uit (Double Defense).

Echter hebben we ook bericht gehad dat een aantal artikelen waarschijnlijk te laat gaan komen. Zeker te laat zijn deze drie artikelen:

Funky 3
Pyro 5
Silver Ice

Ik heb niet alle pagina's gelezen hier,dus weet niet of het al bekend was hier.
Indien dubbel,mag iemand dit bericht wissen.

Vanuit het topic Freakacties,vuurwerkpap,had vuurwerk Pap nog het volgende te melden:

Vandaag even wat minder nieuws te melden helaas! Zoals jullie weten is er wat afkeur geweest van Broekhoff en ook vandaag iets van Rubro, maar dat heeft gelukkig voor iedereen GEEN impact in het uitleveren van de artikelen. Voor de Head Hunter leveren we een 100% omlabeling uit (Double Defense).

Echter hebben we ook bericht gehad dat een aantal artikelen waarschijnlijk te laat gaan komen. Zeker te laat zijn deze drie artikelen:

Funky 3
Pyro 5
Silver Ice

Ik heb niet alle pagina's gelezen hier,dus weet niet of het al bekend was hier.
Indien dubbel,mag iemand dit bericht wissen.
Is volgens mij al bekend.
Maar super dat je het deelt.

Helaas zijn onderstaande F2 artikelen van GBV-WECO afgekeurd;

2626 NOI-Z (EVOLUTION)
8034 DIVIDIR (ST8MENT)
3318 DRGN DIRTY (DRGN)
3608 BLADE RUNNER (PANGU)
3666 PIRATES OF THE CARIBBEAN (PANGU)
5575 NO CAKES NO GLORY >> CAKE NO.2

De No Cakes No Glory zal uitgeleverd worden zonder Cake. No2 met een extra cake 1,3,4,5 of 6.
De andere artikelen adviseren wij passende vervangers aan de dealers, maar dit kan per assortment verschillen.

Jezus mina... dit is toch niet meer oké?? Zoveel afgekeurd??

Heb de Noi-Z, DIVIDIR, Drgn DIRTY (echt een top bak)! En Pirats of the Carabien.

Ze kijken hier gegarandeerd mee en lachen zich helemaal stuk op kantoor hoe dom wij soms zijn door bepaalde berichtjes te posten. Dus uitkijken boys.

Laatst bewerkt:
Ze kijken hier gegarandeerd mee en lachen zich helemaal stuk op kantoor hoe dom wij soms zijn door bepaalde berichtjes te posten. Dus uitkijken boys.
Ik denk dat als uit zou komen dat zo'n complot theorie waarheid zou worden,dat men hier leest wat goed is en het zonder verder testen afkeurt,dat men dan gelijk heel het IL&T op doekt :bonk:
Zou overigens geen slecht idee wezen 😂

Is geen complottheorie meer. Ik geloofde ook nooit in die indianenverhalen dat ze hier meekijken. Echter is dat sinds dit jaar en wss vorig jaar wel t geval. Vroeger kwamen ze bunker binnen en zochten wilkekeurig iets uit. Nu sturen ze vooraf een lijst van wat ze willen hebben en keuren. En die lijst is gebaseerd op fora. 100 %

Back
Bovenaan