Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als dat zo is hoop ik dat ze een afgewaaide dakpan op hun kneiter krijgen.Zijn nu vandaag aan het testen met dit weer?![]()
Afgekeurd bij Wolff:
Pyrobliss
1 cake uit Powerhouse
Bron: importeur
Geef ze nou niet teveel informatie..dan zal de volgende in het rijtje de big booster wel zijn zeker?..
Tja vorige jaren konden ze mooi de kleine potjes afkeuren. Nu worden deze niet meer geomporteerd maar wil de ILT toch laten merken dat ze er zijn dus keuren ze nu de compounds af.Ligt het aan mij of lijkt er dit jaar meer afgekeurd te zijn dan voorgaande jaren?
Vorig jaar werden compounds ook afgekeurd. Limited editions, een andere fluit box.Tja vorige jaren konden ze mooi de kleine potjes afkeuren. Nu worden deze niet meer geomporteerd maar wil de ILT toch laten merken dat ze er zijn dus keuren ze nu de compounds af.
(ja dit is inderdaad natuurlijk onderbuikgevoel)
Eens maar dit jaar wel heel veel meer dan vorig jaarVorig jaar werden compounds ook afgekeurd. Limited editions, een andere fluit box.
Ook veel producten die niet op tijd binnenkomen. Zijn bij wolff bijvoorbeeld maar 2 dingen afgekeurd. Gbv ook niet zo veel.Eens maar dit jaar wel heel veel meer dan vorig jaar
Ook veel producten die niet op tijd binnenkomen. Zijn bij wolff bijvoorbeeld maar 2 dingen afgekeurd. Gbv ook niet zo veel.
Volgens mij is alles gekeurd en teruggekoppeld bij wolff.2 voor zover bekend is.
Volgens mij is alles gekeurd en teruggekoppeld bij wolff.
Van China red heb ik geen weet helaas.Ah top, CR nog niks van bekend?
weet je iets over evo bomber / pretty hardcore / gorgeous blue ? zijn die wel gwn gewoon binnenOok veel producten die niet op tijd binnenkomen. Zijn bij wolff bijvoorbeeld maar 2 dingen afgekeurd. Gbv ook niet zo veel.
weet je iets over evo bomber / pretty hardcore / gorgeous blue ? zijn die wel gwn gewoon binnen
weet je waar ik die kan bereiken ? ik heb wel wat vragen over bepaalde productenNee, weet ik niet. Ik weet ook niet of er iets van Evo op dit moment ter keuring is aangeboden of niet. Vanderelst zou dit moeten weten.
waar kan ik die bereiken ? zou et wel ff weten
Afgekeurd bij Wolff:
Pyrobliss
1 cake uit Powerhouse
Bron: importeur