Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2023

De Supernova heeft even op de lijst gestaan omdat een dealer aan mikamonster2000 gemeld had dat die afgekeurd was en dus niet binnen zou komen. Vervolgens heeft vanderelst die Weco (importeur van Evolution) vertegenwoordigd dit aangegeven: "Wij wachten nog op de uitslag van de testen. Tot die tijd kunnen we hem niet verkopen/uitleveren.". Dit is de meest betrouwbare bron en dat betekent dus dat het nog afwachten is tot de uitslag van de testen binnen is.

Misschien lees ik er over heen in dit topic, maar is hier al uitsluitsel over?

Helaas hebben we vandaag bericht gehad, er zijn bij ons 4 artikelen afgekeurd.

1510 Asian Thundercake
2613 Supernova
8731 DRGN Hammertime
8091 Cielo

Is Cielo niet 1 van de 3 Tres Elementos compounds? Krijg ik straks een Dos Elementos of wat :p

Is idd afgekeurd, weco heeft in het topic daarvan laten weten dat je een extra deel 2 of 3 krijgt. Dus je krijgt idd dos elementos maar wel 3 compounds

Helaas hebben we vandaag bericht gehad, er zijn bij ons 4 artikelen afgekeurd.

1510 Asian Thundercake
2613 Supernova
8731 DRGN Hammertime
8091 Cielo

Heel jammer dat er wederom artikelen afgekeurd zijn maar bedankt voor het delen van deze informatie!

Startpost aangepast.

Zonde van de thunder cake. Nu krijgen we de Corsair cake die na genoeg het zelfde is uiteraard. Maar sneu dat er heel veel afgekeurd is dit jaar. Poh

De lijst wordt al langer en langer... ik kan mij nog heugen dat er een paar artikelen stonden en dat ik dacht "poah dat is al wat"...

Back
Bovenaan