3xh
VWC lid
Whaha dat is wel een flopper van een grapje.Afgekeurd vandaag de double wammy reden, teveel ploffers![]()
Zou dat ook gelden voor andere importeurs?
Dan blijft er weinig over bij lesli gbv etc..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Whaha dat is wel een flopper van een grapje.Afgekeurd vandaag de double wammy reden, teveel ploffers![]()
De Supernova heeft even op de lijst gestaan omdat een dealer aan mikamonster2000 gemeld had dat die afgekeurd was en dus niet binnen zou komen. Vervolgens heeft vanderelst die Weco (importeur van Evolution) vertegenwoordigd dit aangegeven: "Wij wachten nog op de uitslag van de testen. Tot die tijd kunnen we hem niet verkopen/uitleveren.". Dit is de meest betrouwbare bron en dat betekent dus dat het nog afwachten is tot de uitslag van de testen binnen is.
Misschien lees ik er over heen in dit topic, maar is hier al uitsluitsel over?
Er zijn nog geen updates mbt de Supernova.
Helaas hebben we vandaag bericht gehad, er zijn bij ons 4 artikelen afgekeurd.
1510 Asian Thundercake
2613 Supernova
8731 DRGN Hammertime
8091 Cielo
Is Cielo niet 1 van de 3 Tres Elementos compounds? Krijg ik straks een Dos Elementos of wat![]()
1510 Asian Thundercake
2613 Supernova
8731 DRGN Hammertime
8091 Cielo
1510 Asian Thundercake
2613 Supernova
8731 DRGN Hammertime
8091 Cielo
En als ik klaag over duiven en hondenoverlast wordt er niet gereageerd. Ik voel mij gediscrimineerd![]()
Kleiduiven hebben geen vleugels en veren.
Warlord ook afgekeurd?, gaat lekker daar
Is al even bekend hoor maar daar zijn prima "vervangers" voor die gewoon uitgeleverd gaan worden.