Ricanoam
VWC lid
Die staat helaas op de lijst, niet op tijd in Nederland volgens mij.Als je een andere box wilt, zou ik de 1.2 Freestyle Madness pakken dan.
1.2" Freestyle Madness (L) - I like legal (bron: dealer)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die staat helaas op de lijst, niet op tijd in Nederland volgens mij.Als je een andere box wilt, zou ik de 1.2 Freestyle Madness pakken dan.
oude batches mogen gewoon uitgeleverd worden. maar veel mensen begrijpen dat niet
oude batches mogen gewoon uitgeleverd worden. maar veel mensen begrijpen dat niet
Dar begrijp ik wel. Maar ik ben er nog niet gerust op. Ik ben pas tevreden als ik met de juiste artikelen de winkel uit loop.![]()
Wat is er met nieuwe batches aan de hand dan? Afgekeurd? Niet op tijd met de boot hier?
Precies. Eerlijkheid staat niet bij iedereen hoog in het vaandel en vuurwerk is voor sommige winkeliers gewoon een mogelijkheid om eff snel te cashen en wat je als alternatief krijgt, boeit ze niet veel.
Zie de startpost van dit topic, daar staat alles in wat betreft afkeur en te laat.
Ik weet natuurlijk niet waar jullie besteld hebben maar als dat bij een van de shops is die hier op het forum actief zijn dan hoef je daar echt niet bang voor te zijn. Dat zijn allemaal liefhebbers en/of mensen die al jaren een vuurwerk winkel runnen.
Ben wel benieuwd wat de reden van afkeur is van al die Magnum/Broekhoff producten
Ook producten van Firework Specials liggen nog op de boot en komt als goed is deze week binnen.Wat is er met nieuwe batches aan de hand dan? Afgekeurd? Niet op tijd met de boot hier?
Precies. Eerlijkheid staat niet bij iedereen hoog in het vaandel en vuurwerk is voor sommige winkeliers gewoon een mogelijkheid om eff snel te cashen en wat je als alternatief krijgt, boeit ze niet veel.
Als ik kijk naar bepaalde magnum potten die op de demo van kuiper zijn geschoten, waarbij veel schoten te weinig liftcharge hebben en dus laag knalden, kan ik me daar heel goed iets van voorstellen.Pas als de rapporten gepubliceerd worden, en dat kan binnenkort zijn maar ook over een jaar, weten we zeker wat de reden is.
Een dealer wist mij te vertellen dat het voornamelijk door brandende delen tot op de grond zou komen wat dan volgens hem zou komen door de harde wind op de Maasvlakte tijdens het testen en het feit dat ze net van de boot af waren, daardoor wat vochtiger en daardoor wat minder hoog schoten.
Nogmaals, dat is wat mij verteld is en ik heb geen enkele manier om dat te verifiëren.
Laag, maar wel goed.Als ik kijk naar bepaalde magnum potten die op de demo van kuiper zijn geschoten, waarbij veel schoten te weinig liftcharge hebben en dus laag knalden, kan ik me daar heel goed iets van voorstellen.
Dat zou dan toch door de o zo wijze heren meegewogen moeten worden?!Pas als de rapporten gepubliceerd worden, en dat kan binnenkort zijn maar ook over een jaar, weten we zeker wat de reden is.
Een dealer wist mij te vertellen dat het voornamelijk door brandende delen tot op de grond zou komen wat dan volgens hem zou komen door de harde wind op de Maasvlakte tijdens het testen en het feit dat ze net van de boot af waren, daardoor wat vochtiger en daardoor wat minder hoog schoten.
Nogmaals, dat is wat mij verteld is en ik heb geen enkele manier om dat te verifiëren.
Klopt, vanwege klachten van de omwonenden.Volgens mij worden de batchtesten in Duitsland uitgevoerd en sinds enkele jaren al niet meer op de Maasvlakte.![]()
Afgekeurd vandaag de double wammy reden, teveel ploffersZullen we het gewoon weer hebben over artikelen die niet binnenkomen? Elke keer als ik deze pagina tussen de nieuwe berichten zie staan hoop ik dat er geen nieuwe producten zijn afgekeurd en zie ik vervolgens een hele discussie over andere dingen.
Klopt, vanwege klachten van de omwonenden.
Kleiduiven schietbaan is ook gesloten, dat xat er naast.