bruijntjeluc
VWC lid
Ik denk dat het gewoon de eerste is die het bekend van is.. de anderen zullen mss nog komen
Ik kan me een gevalletje springteufel(lesli/funke) herinneren die net voor de verkoopdagen uit de bunkers werden gehaald vorig jaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat het gewoon de eerste is die het bekend van is.. de anderen zullen mss nog komen
Kreeg net een mailtje van Vonk Barneveld met een bevestiging van bovenstaand mbt Magnum. Daar staat echter ook nog de 1.2 Blinking Willow 36 shots (art 5110) bij als afgekeurd....![]()
Tsjah, de effecten/producten van magnum zijn dan ook best indrukwekkend. Verbaast me helemaal niks, het liefst heeft het ILT dat je met alleen je sterretje in je handen om 00.00 staatZe moeten Magnum wel hebben zeg, toch ronduit bizar dat vrijwel alle producten afgekeurd zijn. Wat een enorme k*tzooi voor het bedrijf, de verkopers en de consumenten. Zonder in complotten te vervallen; dit lijkt veel verder te gaan dan toevalligheid. Boosmakend. Dat is het.
Tsjah, de effecten/producten van magnum zijn dan ook best indrukwekkend. Verbaast me helemaal niks, het liefst heeft het ILT dat je met alleen je sterretje in je handen om 00.00 staat
Nee hoor maar er kunnen soms brandende delen uit cakes komen das ook al afkeur . Iets teveel db afkeur kan wel tientallen dingen zijnTsjah, de effecten/producten van magnum zijn dan ook best indrukwekkend. Verbaast me helemaal niks, het liefst heeft het ILT dat je met alleen je sterretje in je handen om 00.00 staat
Nee hoor maar er kunnen soms brandende delen uit cakes komen das ook al afkeur . Iets teveel db afkeur kan wel tientallen dingen zijn

Dat is niet helemaal waar. Deze heeft de gaastest niet doorstaan waardoor de artikelen meteen in de uitgepakte bunker moeten komen te liggen.Kreeg zojuist ook nog bericht vanuit een verkooppunt dat de Ultimate chry ook afkeur zou zijn! weet niet of iemand dit zou kunnen bevestigen.

Dat is niet helemaal waar. Deze heeft de gaastest niet doorstaan waardoor de artikelen meteen in de uitgepakte bunker moeten komen te liggen.
Volgens mijn dealer is van Magnum ook de Helsinki Skycrapers afgekeurd :(
Opvallend genoeg wordt de Willow Mayhem als alternatief aangeboden voor de Platinum Sensation
Dat is niet helemaal waar. Deze heeft de gaastest niet doorstaan waardoor de artikelen meteen in de uitgepakte bunker moeten komen te liggen.
Euhm... Zonder gaas hadden we weinig tot geen 1.3 producten gehadleuk dat gaas.....welke debiel heeft dat dan weer bedacht ook.

De Helsinki Skyscraper is NIET AFGEKEURD. Dat heeft je winkelier je verkeerd verteld. Geen idee wat er bij hen aan de hand is; mogelijk krijgen ze te weinig geleverd. Maar gelieve geen onjuiste informatie de wereld in slingeren.Volgens mijn dealer is van Magnum ook de Helsinki Skycrapers afgekeurd :(
Opvallend genoeg wordt de Willow Mayhem als alternatief aangeboden voor de Platinum Sensation
Nou sorry volgens mij meld ik alleen wat mij verteld wordt. Ik zeg er volgens mij ook nergens bij dat dit door Magnum bevestigd is enkel dat dit door mijn dealer in de mail gemeld isDe Helsinki Skyscraper is NIET AFGEKEURD. Dat heeft je winkelier je verkeerd verteld. Geen idee wat er bij hen aan de hand is; mogelijk krijgen ze te weinig geleverd. Maar gelieve geen onjuiste informatie de wereld in slingeren.