Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2023

Wat een gezeik allemaal, wacht toch even op bericht van Magnum/Broekhoff ipv allemaal aannames en en de boel opnaaien!

Is t niet mogelijk dat er iemand van een winkel/importeur nu even kan bevestigen wat er nou wel en niet wordt afgekeurd het wordt vrij rompslompig zo

Denk dat ze ff een beetje druk zijn met alle winkeliers en logistieke rompslomp… zou even rustig een paar dagen wachten, wel zo fair toch? Anders leveren ze dadelijk helemaal niks uit omdat ze te druk waren met het forum en de rest van de logistiek vergeten waren. :wink:

Begrijp wat je bedoelt maar was ook niet gericht op de importeurs/winkeliers. Meer gericht op de roeptoeterdende menigte die moord en brand schreeuwt zonder bron oid.Als we nou wachgen op bevestiging scheelt het een hoop bloeddrukremmers voor forumleden:)

Ik merk dat dit topic mijn aanloop naar oud&nieuw geen goed doet, geeft alleen maar meer stress en balen gevoel. Ik wil uitkijken naar mijn producten, en dat het dan naief is zal maar zo zijn. Probeer vanaf nu het topic maar te mijden, en hopelijk op facebook ook niet opeens geconfronteerd met dit soort nieuws. Maakt toch impact op de voorpret, jammer man dat die ITL daar zoveel invloed op heeft.

Ik merk dat dit topic mijn aanloop naar oud&nieuw geen goed doet, geeft alleen maar meer stress en balen gevoel. Ik wil uitkijken naar mijn producten, en dat het dan naief is zal maar zo zijn. Probeer vanaf nu het topic maar te mijden, en hopelijk op facebook ook niet opeens geconfronteerd met dit soort nieuws. Maakt toch impact op de voorpret, jammer man dat die ITL daar zoveel invloed op heeft.

Dan zou ik maar uit die groepen gaan van FB want iedereen gooit het er neer

Het is allemaal zwaar teleurstellend, balen, jammer, etc. wat er tot nu toe al afgekeurd is en velen van ons hadden een of meerdere van die producten besteld. Maar laten we vooral positief blijven, van een behoorlijk aantal producten zijn vervangers op de markt die er "verdomd veel op lijken" en die (nog) niet afgekeurd zijn en daarnaast zijn er nog heel veel meer producten te krijgen die ook erg mooi zijn waar we wel gewoon van kunnen genieten.

Natuurlijk hadden we allemaal de hoop dat dit topic niet zo druk bezocht zou worden als vorig jaar maar na het succes dat ze vorig jaar behaald hebben met het afkeuren, en dit jaar al eerder met een behoorlijk aantal F1 producten, en hoe geil de media is om er over te berichten, kon dit niet uitblijven. Nu kunnen we alleen maar hopen dat het niet verder oploopt en laten we vooral niet teveel speculeren.

Daarnaast is het ook verstandig om de importeurs en winkeliers dit rustig op te laten lossen en ze niet met bergen e-mails te gaan bestoken, dat werkt niet bevorderlijk voor de afhandeling. We zullen vanzelf bericht krijgen van de winkeliers met een voorstel voor vervangende producten.

Jongens, laat het even rusten en laat het vooral je Oud en Nieuw niet verpesten.

Het is voor Broekhoff een heidens karwei om deze bizarre ILT move te gaan oplossen naar de winkelier en voor de winkelier vervolgens naar de consument. Volgens mij komt het allemaal goed. Alleen even geduld. Alle zogenaamde "oplossingen en vervangers" ook hier weglaten. Wordt niemand wijzer van. Maakt het alleen onduidelijker.

ILT moet zijn bestaansrecht beschermen lijkt wel. De branche heeft denk ik in zijn eigen voet geschoten door zelf de kleinere potjes niet meer te importeren. Daar is niks meer te halen, dus gaan ze zich ergens anders op storten. Jammer. Dit gezegd hebbende weet ik de oplossing voor volgend jaar wel.

Laatst bewerkt:
Jongens, laat het even rusten en laat het vooral je Oud en Nieuw niet verpesten.

Het is voor Broekhoff een heidens karwei om deze bizarre ILT move te gaan oplossen naar de winkelier en voor de winkelier vervolgens naar de consument. Volgens mij komt het allemaal goed. Alleen even geduld. Alle zogenaamde "oplossingen en vervangers" ook hier weglaten. Wordt niemand wijzer van. Maakt het alleen onduidelijker.

ILT moet zijn bestaansrecht beschermen. De branche heeft denk ik in zijn eigen voet geschoten door zelf de kleinere potjes niet meer te importeren. Daar is niks meer te zeuren, dus gaan ze zich ergens anders op storten. Best triest. Dit gezegd hebbende weet ik de oplossing voor volgend jaar wel.

Ik ook... Een algeheel verbod :thumbup:

Gezien de lijst #230 hierboven krijg ik nu alsnog de Insane Crown Bomber die ik sowieso al wilde hebben ipv de Fire Starter. Da's voor mij goed nieuws. De Insane is mij vorig jaar namelijk zeer goed bevallen.:kerst:

Laatst bewerkt:

ILT moet zijn bestaansrecht beschermen lijkt wel. De branche heeft denk ik in zijn eigen voet geschoten door zelf de kleinere potjes niet meer te importeren. Daar is niks meer te halen, dus gaan ze zich ergens anders op storten. Jammer. Dit gezegd hebbende weet ik de oplossing voor volgend jaar wel.

Mooi gesproken.
Het lijkt er op dat je zomaar eens gelijk kan hebben.
Mij betreft gaan de importeurs vanaf volgend jaar alles wat ze vrijwillig er uit hebben gedaan gewoon weer terug importeren.
Wij blij, importeur blij want ze keuren weer al het kleinere af.
ILNT blij, want die kunnen weer na hartelust testen en afkeuren.

zie inderdaad voorgaande berichten. Je mag dit niet zo melden. je moet zeggen:

Ik werd ook al beschuldigt van het verspreiden van onjuiste informatie ....

Het gaat erom dat je onnodig "paniek" veroorzaakt, soms is het beter om even te wachten op bericht van de importeur.

zie inderdaad voorgaande berichten. Je mag dit niet zo melden. je moet zeggen:

Ik werd ook al beschuldigt van het verspreiden van onjuiste informatie ....

Als je een dealer niet meer kunt vertrouwen is het einde zoek. 98% is bron dealer

Trouwens ding heeft gewoon een omlabeling ookScreenshot_20231213_092654_Chrome.jpg

Dan is dit hele topic eigenlijk dus overbodig met 98% info van dealers
Zou inderdaad een stuk beter zijn als niet iedereen roept: MiJn DeAleR hEeFt GeZeGd DaT VuUrPiJlEn nOg MoGeN DiT JaAr - maar dat de officiële bevestiging beter is. Leger topic, en geen stemmingmakerij

Dan is dit hele topic eigenlijk dus overbodig met 98% info van dealers

Ondanks dat er geen garantie is dat de informatie 100% correct is blijft dat wel het doel. Ik probeer alle inkomende berichten mbt te laat en afkeur te verifiëren voordat ik het in de lijst zet. Met onjuiste informatie is niemand geholpen natuurlijk en soms begint het met een gerucht waarbij het zaak is om dat gerucht bevestigd of ontkracht te krijgen. Als we alle geruchten voor waar aangenomen hadden was de lijst ondertussen al een stuk langer geweest en dus waarschijnlijk ook een stuk minder accuraat.

Het wordt dus wel gewaardeerd wanneer je informatie deelt maar die informatie wordt niet per se direct in de lijst overgenomen. Als je het deelt in de vorm van "ik heb van een dealer gehoord dat..." zal doorgaans al snel duidelijk worden of het klopt.

Back
Bovenaan