Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is t niet mogelijk dat er iemand van een winkel/importeur nu even kan bevestigen wat er nou wel en niet wordt afgekeurd het wordt vrij rompslompig zo
Ik merk dat dit topic mijn aanloop naar oud&nieuw geen goed doet, geeft alleen maar meer stress en balen gevoel. Ik wil uitkijken naar mijn producten, en dat het dan naief is zal maar zo zijn. Probeer vanaf nu het topic maar te mijden, en hopelijk op facebook ook niet opeens geconfronteerd met dit soort nieuws. Maakt toch impact op de voorpret, jammer man dat die ITL daar zoveel invloed op heeft.
Jongens, laat het even rusten en laat het vooral je Oud en Nieuw niet verpesten.
Het is voor Broekhoff een heidens karwei om deze bizarre ILT move te gaan oplossen naar de winkelier en voor de winkelier vervolgens naar de consument. Volgens mij komt het allemaal goed. Alleen even geduld. Alle zogenaamde "oplossingen en vervangers" ook hier weglaten. Wordt niemand wijzer van. Maakt het alleen onduidelijker.
ILT moet zijn bestaansrecht beschermen. De branche heeft denk ik in zijn eigen voet geschoten door zelf de kleinere potjes niet meer te importeren. Daar is niks meer te zeuren, dus gaan ze zich ergens anders op storten. Best triest. Dit gezegd hebbende weet ik de oplossing voor volgend jaar wel.
Jongens, laat het even rusten en laat het vooral je Oud en Nieuw niet verpesten.
Het is voor Broekhoff een heidens karwei om deze bizarre ILT move te gaan oplossen naar de winkelier en voor de winkelier vervolgens naar de consument. Volgens mij komt het allemaal goed. Alleen even geduld. Alle zogenaamde "oplossingen en vervangers" ook hier weglaten. Wordt niemand wijzer van. Maakt het alleen onduidelijker.
ILT moet zijn bestaansrecht beschermen lijkt wel. De branche heeft denk ik in zijn eigen voet geschoten door zelf de kleinere potjes niet meer te importeren. Daar is niks meer te halen, dus gaan ze zich ergens anders op storten. Jammer. Dit gezegd hebbende weet ik de oplossing voor volgend jaar wel.
Zoals op vorige pagina's te lezen:Driesprong meld dat Helsinki skyscraper is afgekeurd
De Helsinki Skyscraper is NIET AFGEKEURD. Dat heeft je winkelier je verkeerd verteld. Geen idee wat er bij hen aan de hand is; mogelijk krijgen ze te weinig geleverd. Maar gelieve geen onjuiste informatie de wereld in slingeren.
zie inderdaad voorgaande berichten. Je mag dit niet zo melden. je moet zeggen:Driesprong meld dat Helsinki skyscraper is afgekeurd
Driesprong meld dat Helsinki skyscraper is afgekeurd?
zie inderdaad voorgaande berichten. Je mag dit niet zo melden. je moet zeggen:
Ik werd ook al beschuldigt van het verspreiden van onjuiste informatie ....
Als je een dealer niet meer kunt vetrouwen is het einde zoek. 98% is bron dealer
Trouwens ding heeft gewoon een omlabeling ookBekijk bijlage 77592
Niet met je eens, er zijn legio voorbeelden dat een dealer zegt dat een product wordt vervangen onder de noemer "afkeur" terwijl die gewoon niet genoeg voorraad heeft.
Zou inderdaad een stuk beter zijn als niet iedereen roept: MiJn DeAleR hEeFt GeZeGd DaT VuUrPiJlEn nOg MoGeN DiT JaAr - maar dat de officiële bevestiging beter is. Leger topic, en geen stemmingmakerijDan is dit hele topic eigenlijk dus overbodig met 98% info van dealers
Dan is dit hele topic eigenlijk dus overbodig met 98% info van dealers