Plintje
VWC lid
Niet genoeg kleur ?!![]()
Ik denk dat dit dan over de hoeveelheid sterren in het boeket gaat. Volgens mij zijn daar in het verleden ook wel eens single shots op afgekeurd, omdat ze een siereffect moeten hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet genoeg kleur ?!![]()
Zijn uitverkochtDe cool bastards 2020/2.0 van china red zijn bijna overal van de websites af. Is vrijwel identiek aan de thunderking scream van katan. Hoop niet dat ook deze afgekeurd is...
De cool bastards 2020/2.0 van china red zijn bijna overal van de websites af. Is vrijwel identiek aan de thunderking scream van katan. Hoop niet dat ook deze afgekeurd is...
Tolla mina van China Red schijnt afgekeurd te zijn.
Dan keuren ze dus alles met een scream effect af ofzo??
Klopt idd het staat totaal los van de fluit. De exacte reden weet ik nog niet maar kan diverse oorzaken hebbenHelemaal niet zeker dat de Tolla Mina is afgekeurd. Op sites waar thunderkings wel meteen zijn verwijderd is de Tolla Mina nog gewoon te koop. Dus de link dat alles wordt afgekeurd met scream effect is gelukkig niet te maken
Helemaal niet zeker dat de Tolla Mina is afgekeurd. Op sites waar thunderkings wel meteen zijn verwijderd is de Tolla Mina nog gewoon te koop. Dus de link dat alles wordt afgekeurd met scream effect is gelukkig niet te maken
Evolution: Limited Edition 1 en 3 zijn afgekeurd.
Gehoord van de winkel waar ik deze besteld heb.