Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2022!

dumbum 64schoten komt inderdaad niet binnen. Maar dat heeft nog te maken met de beslaglegging van vorig jaar. Daardoor zullen er waarschijnlijk meer klasek producten niet op tijd kunnen worden uitgeleverd.

Ik heb geen iedee hoe het in Duitsland geregeld is?
Maar deze staat ergens in Emmerich voor 29,99! :D

dumbum 64schoten komt inderdaad niet binnen. Maar dat heeft nog te maken met de beslaglegging van vorig jaar. Daardoor zullen er waarschijnlijk meer klasek producten niet op tijd kunnen worden uitgeleverd.

Dit heb ik gemist in welke opzicht beslag leggen.
Niet aan de financiele verplichting gedaan of iets?

Kunnen we niet een topic maken met: producten die ik graag weer terug zien op de nederlandse markt ?! :idea:

Blijf het nog steeds eeuwig zonde vinden dat de Profire serie van Evo allemaal uitlopers zijn.. :sad:

Mag hopen dat Evo volgend jaar inderdaad met wat goede nieuwe 30 mm potten komt. Anders blijft er niks van over met al dat geschrap

Dit heb ik gemist in welke opzicht beslag leggen.
Niet aan de financiele verplichting gedaan of iets?

zo hebben vorig jaar een inval gehad in een van hun bunkers. Het verhaal ging dat er ook illegaal tussen lag maar dat is een vaag en vreemd verhaal geworden. Dat is de reden dat nog niet alles is vrijgegeven.

wordt zo langzamerhand echt schijt ziek van die achterlijke keuringsdienst die alles controleert. En om de meest onnozele dingen afkeurt.

Back
Bovenaan