Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2022!

De cool bastards 2020/2.0 van china red zijn bijna overal van de websites af. Is vrijwel identiek aan de thunderking scream van katan. Hoop niet dat ook deze afgekeurd is...

Laten we wel proberen om enkel producten te plaatsen waarbij ook daadwerkelijk door een winkelier of importeur is bevestigd dat dit betreffende product is afgekeurd. Aan speculeren hebben we niet veel, al verhoogd het wel flink de kruitstress.

De cool bastards 2020/2.0 van china red zijn bijna overal van de websites af. Is vrijwel identiek aan de thunderking scream van katan. Hoop niet dat ook deze afgekeurd is...

Oa Ed raket BOZ heeft ze nog. Zijn dus nog niet afgekeurd. Denk wel op veel plekken uitverkocht, want denk erg populair vooral onder de jeugd.

Dan keuren ze dus alles met een scream effect af ofzo??

Helemaal niet zeker dat de Tolla Mina is afgekeurd. Op sites waar thunderkings wel meteen zijn verwijderd is de Tolla Mina nog gewoon te koop. Dus de link dat alles wordt afgekeurd met scream effect is gelukkig niet te maken

Helemaal niet zeker dat de Tolla Mina is afgekeurd. Op sites waar thunderkings wel meteen zijn verwijderd is de Tolla Mina nog gewoon te koop. Dus de link dat alles wordt afgekeurd met scream effect is gelukkig niet te maken
Klopt idd het staat totaal los van de fluit. De exacte reden weet ik nog niet maar kan diverse oorzaken hebben

Dat niet genoeg kleur verhaal m.b.t. knalblokken, is heel vroegah ook het geval geweest, dat de Binkie afgekeurd werd?
Witte tenten is volgens mij toen naar de rechter gestapt en heeft ook nog gewonnen volgens mij.

Kwam wat bovendrijven bij mij.
Blup.

Gelukkig maar, zou zonde zijn.

Als het afgekeurd is of niet leverbaar is waarom halen ze het dan niet van de website af bij de vuurwerk websites?
Bijna al de nieuwe thunderkings met crackling of fluit zijn afgekeurd zag ik net bij de nieuwste video van PyroteamDelft.

Intratuin nog maar 2 soorten de Spider King en de Fast bastard

Nee alleen de rey del trueno is afgekeurd want de kwaliteit was ruk. Van de andere thunderkings is dat nog niet het geval

Bij koningsdal hebben ze van de gelegenheid gebruik gemaakt de prijzen van de thunderkings, ook 2.0, omhoog te gooien. Mag aannemen dat Ben er van op de hoogte is hoe en wat.

Sky screamers 2.0 (uitlopend) afkeur. Mogen niet uitgeleverd worden door importeur. Ivm ondeugdelijke kooi.

dumbum 64schoten komt inderdaad niet binnen. Maar dat heeft nog te maken met de beslaglegging van vorig jaar. Daardoor zullen er waarschijnlijk meer klasek producten niet op tijd kunnen worden uitgeleverd.

Back
Bovenaan