Armageddon

En terecht dat deze box een prijs had gewonnen, echt een dikke show krijg je! Echt een product waar je iets meer voor neer moet leggen maar wat zich ook echt beloond. Heel gevarieerd, grote effecten, harde burst, veel shapes.

Gisteren de box mogen aanschouwen welke afgelopen jaar in de prijzen viel. Was hier erg benieuwd naar, want had hem afgelopen jaar niet gezien maar na de goede recensies en films stond deze hoog op de lijst om in de collectie te nemen. Ik vond hem gister mooi, maar zeker niet bijzonder. Het begin en eind waren wel vet, maar het midden stuk vond ik saai/niet boeiend. Effecten zelf is niets mee, maar de box kwam niet binnen. Deze kan er hier van de lijst af.

Ook ik was erg benieuwd naar deze box, deze heeft een tijdje op mijn lijstje gestaan, maar na dat ik hem gisteren live heb gezien toch besloten deze niet te kopen, deze box heeft mij in ieder geval niet overtuigd hij is zeker niet slecht maar ook geen must to have

Ook ik had hier misschien wel de hoogste verwachtingen van. Zéker nadat hij in de prijzen was gevallen op het forum. Nu ik hem in real life heb gezien moet ik zeggen dat het mij enigszins is tegengevallen. De box is zeker niet slecht, integendeel zelfs, maar de échte wauwfactor waarvoor ik graag wat extra betaal, ontbrak bij mij. Het grootste punt van kritiek is dat ik het middenstuk, na een geweldige opening overigens, vrij saai vind worden door het schiettempo. Voer het tempo daar wat op, speel wat met salvo's en bouw echt op naar de geweldige finale. Voor nu gaat hij van de lijst af, jammer want de effecten opzich zijn schitterend!

Waarom in godsnaam dit soort bakken in tweevoud schieten... Totaal niet nodig en maakt het product ook minder mooi.

Waarom in godsnaam dit soort bakken in tweevoud schieten... Totaal niet nodig en maakt het product ook minder mooi.

Idd, als je ze dan zo nodig duo wil schieten doe dit dan 50 meter uit elkaar ofzo. Blijf daardoor altijd het gevoel houden dat ze niet overtuigd zijn van hun eigen product terwijl dit, zoals je op winkeliersdemo's kan zien, totaal niet nodig is...

Ondanks de vele lovende reacties vond ik ook afgelopen week de Armageddon niet de wow factor geven. Schitterende effecten an sich, maar de eerste compound is wat mij betreft echt té traag waardoor de aandacht verslapt. Ontzettend zonde, want de 2e compound is echt schitterend! Wellicht de 1e compound wat opvoeren of ondersteunend met wat anders gaan schieten om de echte wow factor de creëren.

Back
Bovenaan