Armageddon

Lont gewoon boven de doos verbonden? Als je het goed wil doen moet de doos een stuk ingescheurd worden denk ik?

Ik heb de doos allebei ingescheurd bij de lonten, lont naar beneden toe vrij gemaakt, daar een dubbele knoop in de lonten gelegd, en dan allebei de dozen rondom getaped, zodat je 1 blok krijgt

Lont gewoon boven de doos verbonden? Als je het goed wil doen moet de doos een stuk ingescheurd worden denk ik?

Doos inderdaad wat inscheuren en lontjes onderaan met elkaar verbinden. Niet te strak!! beste met een tie-wrap. Zou er geen knoop in doen, zit dan een knik in je lont en lont kan er eventueel moeite mee krijgen om goed door te branden.

Niet te strak! Laat wat speling over gezien er tussen de 2 compounds bij het optillen altijd wel ruimte zit voor beweging. Zodoende trek je snel een lontje uit een compound als het te strak zit. Eventueel een snel lontje ertussen.

Deze heeft echt de grootste en meest imposante waaiers van NL. Net een profblok. Maar ook de I-shape kwam beter over dan op de demo’s. Helaas ging de tweede compound niet direct af en leek sowieso hier en daar wat door te schieten. Fabricage dus niet top. Gelukkig heb ik er nog 1 staan voor volgend jaar.

Triple X weigerde helaas al snel. Via de reservelont aan moeten steken. Vond hem niet slecht maar ook niet indrukwekkend goed.

Wat een bakbeest is dit... Gewoon bruut! :applause:

Bij mij waren de pauzes tussen de cakes wel killing (2x te vroeg applaus), dit zou ik dus in het vervolg nog even nalopen.

Wat een bakbeest is dit... Gewoon bruut! :applause:

Bij mij waren de pauzes tussen de cakes wel killing (2x te vroeg applaus), dit zou ik dus in het vervolg nog even nalopen.

Lekkere bak he wij hadden deze ook
Dat met die pauzes hadden wij ook 2 maal
Verder echt wel top ding !!

Noem mij maar een newbie maar ik heb nog nooit een compound box gehad. Kun je de pauzes voorkomen door gewoon alsnog door te lonten zoals je dat normaal doet? Reservelont onderin verbinden met de hoofdlont van de volgende cake. Of werkt dat met compound niet zo?

Pfoe, hij is in de straat dus hetzelfde als op de demo. Zonder de pauzes gewoon een dik profblok! 1tje om te onthouden.

Back
Bovenaan