Armageddon

is dat nu al zeker? ik lees er niks over zou het toch wel fijn vinden als ik weet of deze wel of niet geleverd gaat worden

Dit jaar de Broekhoff variant geschoten (Crown Majestic). Na jaren de verschillende batches Triple X te schieten, dit jaar voor deze gekozen en ik moet zeggen ik vind hem qua effecten mooier dan de Triple X. Bijna alle rijen hielden zich goed staande met de toch wel harde wind.

Was opzich een prima box, als vervanger voor de Hypnose gekregen.
De wind deed hem geen goed, tempo viel een beetje tegen, paar pauzes tussen de cakes. Zou hem niet weer kopen.

Dat laatste waaier gedeelte is wel echt vet.

• Like
Waarderingen: M02
Was opzich een prima box, als vervanger voor de Hypnose gekregen.
De wind deed hem geen goed, tempo viel een beetje tegen, paar pauzes tussen de cakes. Zou hem niet weer kopen.

Dat laatste waaier gedeelte is wel echt vet.

Eigenlijk weinig aan toe te voegen inderdaad. Vond dit al geen geweldige box maar als vervanger en bij gebrek aan beter toch maar geaccepteerd. Maar het is het allemaal net niet. Matige burst, matig gevulde boeken en mist spektakel.

Enige voordeel is dat de color hypnose (waar we deze als vervanger voor kregen) ook tegen viel.

Eigenlijk weinig aan toe te voegen inderdaad. Vond dit al geen geweldige box maar als vervanger en bij gebrek aan beter toch maar geaccepteerd. Maar het is het allemaal net niet. Matige burst, matig gevulde boeken en mist spektakel.

Enige voordeel is dat de color hypnose (waar we deze als vervanger voor kregen) ook tegen viel.
Precies dit zou deze compound zeker niet aanschaffen burst was erg matig en voor de advies prijs rond 300 is het voor mij een flop.

Ik zou deze compound alleen overwegen als je hem voor 160-180 zou kunnen kopen.

Hierbij mijn filmpje van afgelopen jaarwisseling. Opzich vond ik het een prima box voor de 150 die ik betaald heb. Vooral het begin en einde zijn leuk. Tussenstuk is wat saai en de box klapt er niet lekker op. Burst is ook wat matig. Publiek vond het wel een leuke box.

Back
Bovenaan