Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
is dat nu al zeker? ik lees er niks over zou het toch wel fijn vinden als ik weet of deze wel of niet geleverd gaat worden
Wij krijgen juist bevestiging dat deze gewoon volgende week vanuit China binnen verwacht wordt.
Lijkt dus gewoon allemaal goed te komen![]()
Dat vroeg ik me zeker af, sprak net bij Huisman iemand die zei dat ze de kooien er al afhalen voor de klant. Vergeten te vragen of deze met kooi was. TnksDeze dit nog netjes in een kooitje mocht iemand het zich afvragen. Batch 2024. Bekijk bijlage 1806459
Was opzich een prima box, als vervanger voor de Hypnose gekregen.
De wind deed hem geen goed, tempo viel een beetje tegen, paar pauzes tussen de cakes. Zou hem niet weer kopen.
Dat laatste waaier gedeelte is wel echt vet.
Precies dit zou deze compound zeker niet aanschaffen burst was erg matig en voor de advies prijs rond 300 is het voor mij een flop.Eigenlijk weinig aan toe te voegen inderdaad. Vond dit al geen geweldige box maar als vervanger en bij gebrek aan beter toch maar geaccepteerd. Maar het is het allemaal net niet. Matige burst, matig gevulde boeken en mist spektakel.
Enige voordeel is dat de color hypnose (waar we deze als vervanger voor kregen) ook tegen viel.