Armageddon

Zo dan, wat een gigantisch dikke bak!! Heeft inderdaad wel heel veel weg van een dikke profbox :D

Deze foto uit het Demotopic moet hier ook even staan. Wat. Een. Bakbeest.

WhatsApp Image 2019-11-30 at 22.28.53.jpeg

Goeiemorgen wat een bak, hij oogt zelfs dikker dan de sample. :shocked:
Dat wordt puur genieten 1 januari in de straat hier... :D

Echt een beest die voor de nodige ohh's en ahh's zorgde. Prachtige afsluiter van de schietlijst bij Ano.

Wát. Een. Bak! Schitterend. Veel variatie in de effecten, die breed uitkomen in de lucht, heerlijk tempo, vet die afwisseling in de shapes. Erg gaaf hoe de red ghost met de go getters uitkwamen in de mist. Echt een top blok waarbij je niet kunt zeggen of dit nou NL consu is of wellicht een profblok. Chapeau Magnum!

Ik zeg het niet vaak maar als dit productie is is dit haast met stip de beste box op de Nederlandse markt. Prachtige box zeg. Heerlijk

Meestal is mistig weer niet best voor de beleving van vuurwerk, maar bij het ghost effect met die gogetters komt het heerlijk uit de verf. Ik had deze van de zomer al gezien, en toen al onder de indruk. Maar de productie in de straat wordt echt een regelrecht spektakel!!

Wat een ding. Komt heel goed over zo op de beelden. Lucht is constant gevuld met dikke boeketten.

En bedankt Magnum Vuurwerk, die filmpjes van de demo hebben mij zo WCKD gemaakt dat ik deze jongen heb aangeschaft. LEKKKAAAH :thumbsup:

(ps: voor de twijfelaars, nu nog met die lekkere 25% korting mee te nemen!)

Back
Bovenaan