Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hij staat bij mij samen met enkele andere producten van Broekhoff/mMgnum op de lijst voor volgend jaar. Mits er wel weer zo'n mooie 25%/30% korting actie komt. Dan houd ik mijn geld in mijn zak en geef het niet uit aan de freakacties![]()
Gezien de eerdere uitlatingen van Magnum Vuurwerk hier kunnen er er denk ik wel veilig van uit gaan dat er ook volgend jaar weer dikke (openings) acties komenHij staat bij mij samen met enkele andere producten van Broekhoff/mMgnum op de lijst voor volgend jaar. Mits er wel weer zo'n mooie 25%/30% korting actie komt. Dan houd ik mijn geld in mijn zak en geef het niet uit aan de freakacties![]()
Was vorige week onder de indruk, maar bij Valk vond ik het een rommelig geheel met lange pauzes en verkeerde volgorde. Ook blijf ik het I-shape deel iets te langdradig vinden met vrij beperkte effectgrootte. De waaiers zijn wel erg gaaf.
Heet daar de Triple X.Bij valk? Daar stond ie niet op de schietlijst?
Ik ook, me broertje had ik het productie filmpje laten zien laatst. Kwam die vandaag ja we moeten nog even naar die zaak toe n even wat afhalen. Was het deze bak, jemig wat een apparaat joh he.Ik heb zo tering-veel zin in deze bak!!!
Ik ook, me broertje had ik het productie filmpje laten zien laatst. Kwam die vandaag ja we moeten nog even naar die zaak toe n even wat afhalen. Was het deze bak, jemig wat een apparaat joh he.
Zijn 2 doosjes (compound) in 1 doos dus moet flink de randen schuren.
Zal die beetje makkelijk door te lussen zijn?
Hij is wel erg klein in vergelijking met de skyline van evo?...
Dat is niet zo gek. De skyline bevat véél meer waaiers dan deze.