Annuleer jij wel eens een bestelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We kennen het allemaal wel, lekker vroeg in het jaar bestellen en al vroegtijdig het budget op hebben. Aan het eind van het jaar komen er vaak mooie aanbiedingen, probeer jij dan je bestelling te annuleren of te wijzigen? Of wel eens een andere reden gehad om een bestelling te annuleren?

Eigenlijk nooit...wel wacht ik wel eens veel te lang met het maken van een bestelling :D En opeens zijn de prijzen een stuk hoger....baalmomentje wel.. :bonk:

De laatste jaren werden mijn bestellingen geannuleerd en teruggestort, maar zelf heb ik het niet eerder gedaan.
Wel heb ik een keer mijn order aan een ander gegeven, omdat het gewoon niet meer in de planning paste. Geen gekke dingen, een box en een cake, maar annuleren wilde ik niet doen. Neefje gezegd dat als ie het regelt dat ie vervoer had, dat ie het mocht hebben en afsteken. Dat liet ie zich gelukkig geen twee keer zeggen hehe, vond het prachtig.

Nee nog nooit gedaan. Wel regelmatig een baal moment gehad dat ik bij de 1 wat besteld heb en een week later bij de ander in de aanbieding is. Zelfs dan neem ik mijn verlies op me. (Denk vaak dat het de moeite die je moet doen het niet waard is)
Mocht het bij dezelfde winkel een week later alsnog in de aanbieding komen, dan gooi ik er wel een mailtje uit onder het mom nee heb je ja kan je krijgen.

Hier ook nog nooit een bestelling geannuleerd. Wel is het soms balen dat je ergens iets besteld hebt en even later het ergens anders weer goedkoper is, maar dat hoort er ook wel een beetje bij. Maar een bestelling annuleren dat nog nooit gedaan.

Alleen een keer na overleg bij doorschuiven een ruiling gedaan omdat er iets moois beschikbaar kwam. Paar producten die uit impuls aangekocht waren voor ingeruild. Annuleren, neuh. Soms inderdaad wel een beetje spijt of iets qua planning niet lekker uit komt, maar dat zij dan zo. Uiteindelijk geniet ik toch van het vuurwerk.

Enkel de afgelopen 2 jaarwisselingen geannuleerd, 1 bestelling laten staan omdat er simpelweg geen andere optie was.
Verder zou ik mijn bestelling niet zomaar annuleren.

Enkel de afgelopen 2 jaarwisselingen geannuleerd, 1 bestelling laten staan omdat er simpelweg geen andere optie was.
Verder zou ik mijn bestelling niet zomaar annuleren.

Waarom heb je die bestellingen dan geannuleerd als ik vragen mag buurman? :angel:

Laatst bewerkt:
Annuleren heb ik ook nog nooit gedaan. Soms sta je wel op dat punt als je weer eens een paniekaankoop hebt gedaan, maar dat maakt het eigenlijk ook wel weer leuk. Het past niet in je planning, maar je kunt de verleiding dan tóch niet weerstaan en hatse, het geld is al afgeschreven.

Nadat de laatste 2 jaar alles werd geannuleerd ga ik ook op zeker niets meer zelf annuleren. Stoken zullen we!

Toevallig vorige week nog een bestelling geannuleerd. Ik had een winkel gevraagd of het mogelijk was om voor mij de RedWire Autographbox te bestellen. Ik heb toen afgesproken dat ik een bestelling zou plaatsen en dan in de opmerkingen zou aangeven dat ik de Autographbox er bij wou, dan zou hij deze bestellen.

Een paar dagen later bleek deze box toch niet leverbaar. Ik zag het niet echt zitten om voor 1 cake (die dichter bij huis ook nog een paar euro goedkoper beschikbaar is) daar heen te gaan. Gelukkig was Vuurwerkplanet erg flexibel hier mee :)
Die cake pak ik bij de lokale dealer wel mee :)

Ik annuuleer zeker wel eens een bestelling , nieuwe producten met een leuk product filmpje op de website, maar vervolgens er totaal anders uit ziet. (Niet omtrent kwaliteit maar effect type) dus ja dan zeker. Maar 9/10x bestel ik dan opnieuw bij de zelfde dealer weer iets anders.

Willen doen? jazeker wel, spijt soms maar ach denk ik dan komt ook wel weer goed. Heb het nog nooit geannuleerd. Maar kan me wel indenken dat als je iets besteld hebt op basis van sample video's en het blijk vervolgens met een winkeliersdemo echt helemaal ruk te zijn dat je dan dat blok van je bestelling wilt schrappen. Ve

Ik heb al eens een totale bestelling geannuleerd nadat de helft niet uitgeleverd kon worden , het overige kon ik ook dichter bij verkrijgen en dat jaar kwam zena opeens met een hele berg verschillende funke blokken aanzetten ,,, dat was aan aangename pleister op de wonden .

Laatste nog de magnum bestelling, waarbij je de 40 procent code kon gebruiken en achteraf moest bij betalen ( was natuurlijk een gok maar had er niet voor over om bij te betalen )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan