Amsterjam

Ik vind dit echt wel een vette bak. Dit jaar gekocht in de frak voor 59, vind ik het zeker waard! En alleen vanwege de naam al! :yes:

Hierbij ook mijn film, wel met vonkoverslag, maar dat vond ik niet zo erg. Handhaving vond het verder niet erg, als er het maar opgeruimd werd na afloop :thumbup:

Ziet er dikke prima uit als je kijkt voor welke bedragen deze wordt aangeboden. Prima box voor erbij en leent zich goed om in meervoud te stoken!

Dit was echt een prima boxje ja, klein van formaat, groots qua prestaties. Met z'n 4en tegelijk gestookt in de show, dat was al echt een heerlijk geweld. Lekker felle crackling ook. Topper zeker voor de prijzen waarvoor 'ie gaat!

Hele dikke prima dit doosje. Beukt er goed op los hoor. Had ook niet verwacht dat ik hem zo goed zou vinden, maar echt van staan te genieten.

Elk jaar weer sta ik te twijfelen over deze doos. Maar laat me toch elke x weer afschrikken door de 20mm en maar een kilo aan kruit. Maar op de filmpjes ziet hij er toch echt wel weer goed uit. Wie weet dit jaar wel in de collectie

Back
Bovenaan