Amsterjam

Ik heb deze afgelopen jaarwisseling ook aan het werk gezien. Volgens mij schoot ie aan het begin een beetje door. Ging wel erg rap van start in elk geval! Maar voor het geld echt een topper van een box.

Dat ziet er echt heel goed uit, zeker voor de prijs waar die nu al voor staat en helemaal als er weer zo een aanbieding is, helemaal!

Wat een heerlijke rammer ja! Alleen iedereen baseert z'n mening op de dikke actie van Mania toen voor een paar tientjes. Wat is de gemiddelde freakprijs eigenlijk? En ik ben benieuwd of jullie het dan waard vinden voor dat geld.

Wat een heerlijke rammer ja! Alleen iedereen baseert z'n mening op de dikke actie van Mania toen voor een paar tientjes. Wat is de gemiddelde freakprijs eigenlijk? En ik ben benieuwd of jullie het dan waard vinden voor dat geld.
Heb hem voor 60 euro gezien. Al was ie gratis dan wil ik hem nog niet. Maar dat is nog steeds een principekwestie:p

Lijkt toch bijna 25mm op bovenstaande films? Mooi ding zeg!

Zie 'm staan voor €52 maar brengt me toch aan het twijfelen omdat het 'maar' 1000 gram is.

Kruit gewicht maakt mij persoonlijk niets uit, hij komt op film erg goed over en daar bepaal ik of hij in de collectie komt of niet. Op film komt ie zeker goed over en de reacties zijn ook positief, gaat op de lijst hier.

Lijkt toch bijna 25mm op bovenstaande films? Mooi ding zeg!

Zie 'm staan voor €52 maar brengt me toch aan het twijfelen omdat het 'maar' 1000 gram is.

Niet twijfelen :D Ik had 'm 2 jaar geleden voor 30 euro en dacht toen ook dat het niks kon zijn (hij is écht heel klein en licht), maar ik was echt serieus onder de indruk van wat eruit kwam. Kon makkelijk mee met de grotere 25mm bakken. Zou 'm voor 52 euro zo weer kopen.

Back
Bovenaan