Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Net de Knetterking 2019 geprobeerd, en ik was aangenaam verrast !
Fluit is hard en crackling kort maar hevig. Topding !

Ik wil echt nog wat van die goede knetterrotjes, was helaas nog niet aangevuld. Knetterkings vind ik ook beter ja.

Zit ook een groot verschil tussen de verschillende jaren knetter kings zeg (2017/2018). de 2018 batch kun je beter fluitking noemen, want die is echt heel hard, de knetter daarentegen, waar die van 2017 betere knetteren dan de xxl knetterballen, is die van 2018 net zo hard als zo'n pili cracker van de lidl, niks dus. Lijkt een heel ander soort knetter.

Hopelijk komt er landelijk een flinke uitbreiding op cat1 nu rotjes singleshots pijlen ratelbanden enzv verboden zijn.

Ik hoop het ook.
Ik zal en moet me toch wel kunnen amuseren met klein spul in de vooravond.
Hoort er gewoon bij! Dure cakes afsteken voor 00.00 kan ik niet bekostigen.

Die lontjes moeten in de fik, Geen pijlen meer ( mijn favorieten) en knallers ?
Dan maar klein(e) projectjes, wat ik voorheen zelfs niet eens deed. Dat wordt triplex platen aanschaffen, dienend als basis :-)
Kun je nagaan, wat een verbod teweeg kan brengen, zelfs voor een veertiger zoals ik...

Ach om 00:00 uur als het weer mag gaan er bij mij nog steeds ook andere dingen de lucht in hoor. Ga niet liggen klooien met CAT 1.

Ik bedoelde eigenlijk het afsteken van 18.00 tot 00.00 uur.
Ik vind afsteken in de vooravond nml net zo leuk en gezellig, als het afsteekmoment van 00.00 uur :-)
En die dure cakes en compounds gaan zekers te weten om 00.00 uur de lucht in, haha.

Ik denk dat je niet vroeg genoeg kunt beginnen met speculeren over wat er komen gaat....
Heeft iemand al zicht op de top spullen bij de Aldi de eerste zaterdag van december????
:)

Van mij, en ik spreek denk ik namens velen, mag dat spul nu ook al in de winkel liggen. Bij de Big bazar ligt nu een en ander. Oude restvoorraad?
Wat ik niet snap, is dat de nieuwe 2020 artikelen nu nog niet in de schappen liggen; zijn die nog onderweg per schip vanaf china ofzo?

Ik heb eens zitten te kijken, maar ik denk dat ik toch dit jaar weer eens categorie 1 vuurwerk ga shoppen bij de Aldi. Gewoon eens een paar van die pakketten, paar jaar terug ook een pakket gehad. Vond dat veel leuker dan hele dozen van 1 soort.

Back
Bovenaan