Alpeco Fireworks [Kapellen]

6/ Hoeveel vuurwerk kan ik bij Alpeco kopen als particulier ?
Een particuliere klant mag volgens de wet maximum 1000 gram P.T.S. (poedergewicht dat in het vuurwerk vervat zit) in zijn bezit hebben.

Wat bedoelen ze daar nou precies mee??
En als je maar 1 KG vuurwerk mag kopen als particulier, dat is dan toch best weinig??

leg het me a.u.b uit :p

6/ Hoeveel vuurwerk kan ik bij Alpeco kopen als particulier ?
Een particuliere klant mag volgens de wet maximum 1000 gram P.T.S. (poedergewicht dat in het vuurwerk vervat zit) in zijn bezit hebben.

Wat bedoelen ze daar nou precies mee??
En als je maar 1 KG vuurwerk mag kopen als particulier, dat is dan toch best weinig??

leg het me a.u.b uit :p

Zo ver ik weet geld dit alleen voor belgische klanten. Niet voor buitenlanders zoals wij Nederlanders :)

23.10.2008 - SUPERPROMOTIE verlengd t/m 26/10 !
Onze actie "7 artikelen > 7 dagen in promotie" wordt VERLENGD t/m zondag 26/10. Voor meer details : zie "Special News" en de rubriek "Promoties) !

http://www.alpeco.be/

nog nieuws van alpeco:
de vertragingen, eerder opgelopen door de olympische spelen, zijn volledig weggewerkt en 90 % zit nu op de schepen. vanaf 30/10/2008 komen de containers met feestvuurwerk terug binnen in een tijdspanne van 5 weken. de eerste pakketten worden 1 of 2 november in de showroom verwacht.
de professionele blokken hebben weer wat vertraging opgelopen maar komen allemaal in november terug binnen. op rond 1 en 2 november verwachten ze ook nieuwe 25, 36, 49, 64 en 81 shots voor KvK. daarna zal de voorraad in een sneltempo terug volledig zijn.
ook zal er iets gedaan worden aan de hoge prijsstijgingen. elke week zullen er wel acties volgen. op de 100.000 rol zullen er verschillende zijn en op de chainthunder 500 en enkele grote blokken komen er ook.
de promotie van de sahara storm 150 shots is er gekomen na een te grote bestelling van de baas.
ook aan de klantvriendelijkheid wordt hard gewerkt.
het personeelbestand is volledig vernieuwd. bijna allemaal jonge mensen die zijn opgegroeid met vuurwerk en dusdanig u beter kunnen helpen. er zijn ook nog extra kassa's bijgekomen om de drukte in december beter aan te kunnen. en de openingsuren zijn versoepelt voor de mensen die na hun werk of voor hun werk nog even willen komen inkopen doen.
ook wordt er vanaf nu altijd onmiddelijk iets aan de klachten van klanten gedaan en proberen ze die zo goed mogelijk op te vangen.
de nieuwe producten zijn ook allemaal massaal onderweg. maar nog even geduld dus en hun voorraad is weer helemaal volledig en groter en kwaliteitsvoller dan ooit.

Alliet: bedankt voor dit fantastische nieuws.
Het is nu duidelijk hoe de vork in de steel zit en we weten wat we allemaal kunnen gaan verwachten.
Het beloven weer mooie tijden te gaan worden.

24.10.08 - CHAINTHUNDER CONNECTOR : NIEUW 2008

Vanaf heden verkopen wij een nieuw top knalartikel "Chainthunder Connector". Een knalmat van 2000 shots d.m.v. een connectiesysteem aan elkaar gekoppeld. Een échte AANRADER !

http://www.alpeco.be/

Ik zou het heel vreemd vinden dat ze de (voormalig) eigenaar van alpeco ontslagen hebben, ik hoop het persoonlijk niet want ik kon het altijd goed vinden met die man.
Ik zeg voormalig omdat ik niet weet hoe dat zit met zhang die eigenaar is van bonbridge en of deze ook eigenaar is van alpeco tegenwoordig.

Volgens mijn informatie is Marc/Mark ('de oude') gepromoveerd naar de overkant van de weg (Edruco). Volgens dezelfde bron is Xavier bij een ander bedrijf in dienst getreden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals ik aangaf ik werd eerst super geholpen door jonge nieuwe verkopers. Echt super die ouwe nergens te zien. NLsandman ik kon het nooit met hem vinden omdat die altijd shaggie was en tja zo hoort dat niet als verkoper. Ben blij met deze nieuwe berichten goed bezig alpeco. Heb zelf ook nog een mailtje verstuurd hopen op wat info dan zet ik het hierop.

Laatst bewerkt:
nou kom al wat jaren bij alpeco en heb nog nooit problemen met die `ouwe`gehad hoor. Altijd een praatje maken en wist altijd wel te vertellen wat een goed product was of niet. Heb hem nog nooit chagerijnig meegemaakt

Er zijn wel degelijk vele klachten over die ouwe geweest. Mensen nog voor half 1 je winkel uitjagen terwijl je tot 1 uur open behoort te zijn. Niet slim, zeker niet wanneer je ook vaste klanten dan weg schijnt te jagen. Die ouwe is nu weg en laat het daarbij zou ik zeggen. Beoordeel Alpeco vanaf nu op assortiment, prijs etc. in plaats van te zeiken op die ouwe die nu toch weg is. Geef ze een eerlijke kans zou ik zeggen.

Er zijn wel degelijk vele klachten over die ouwe geweest. Mensen nog voor half 1 je winkel uitjagen terwijl je tot 1 uur open behoort te zijn. Niet slim, zeker niet wanneer je ook vaste klanten dan weg schijnt te jagen. Die ouwe is nu weg en laat het daarbij zou ik zeggen. Beoordeel Alpeco vanaf nu op assortiment, prijs etc. in plaats van te zeiken op die ouwe die nu toch weg is. Geef ze een eerlijke kans zou ik zeggen.

Toch heb ik nooit problemen gehad met de man die jullie '' ouwe '' noemen....

Mijn pa stond altijd zeker een half uur met hem te kletsen en we werden altijd prima behaldelt. Wel heb ik eens gezien dat hij nog al bot reargeerde op iemand die kwam vragen of het niet even zonder kvk kon omdat ie dan ook wat leuks kon meenemen :D

Dusja...

Hou het om het even....

Groeten,

junky

Er werd net duidelijk gezegd genoeg over de man in kwestie!
Terug over het assortiment en prijzen en dergelijke.

Laatst bewerkt door een moderator:
05.11.2008 - Van 7 t/m 16 nov. SUPERPROMOTIES !
Van vrijdag 7/11 t/m zondag 16/11 geven wij opnieuw grote kortingen op 6 artikelen uit ons assortiment. Neem een kijkje in onze rubriek "PROMOTIES" voor meer info !
hier gaat het om

product388.jpg

100S ZSFS GRAND CRACKLING W.
Volledige artikelbenaming : 100 shots FS/ZS Grand Crackling chrysanthemum with crackling mine. Professionele batterij (kal. 30mm) die ook wordt gebruikt op grote evenementen. Normale V.P. : 129 €uro. Promotieprijs : 90 €uro.

product389.jpg

150S FS NEW SPRING WIND
FS Batterij : 15 lijnen van 10 shots. Effect :FS Chrysanthemum Crackling & Crackling Mine; Professionele compact die gebruikt wordt op grote evenementen. Normale V.P. : 169 €uro. Promotieprijs : 119 €uro

product364.jpg

Semi professionele batterij met 25 opeenvolgende mines. Kaliber 30mm. Enkel verkrijgbaar met KVK en BTW-nummer. Normale V.P. : 35,00 €uro Nu : 25,00 €uro. Bij afname van 3, 6 en 18 stuks extra kortingen ! Promotie geldig zolang voorraad strekt

product385.jpg

25S VT THUNDER ASSORTED C-1
Box met 4 verschillende batterijen van 25 shots (kal. 25mm). De lonten van deze 4 batterijen kunnen eventueel aan elkaar gekoppeld worden zodat u 1 grote batterij van 100 shots krijgt. Normale V.P. : 89,50 €uro. Promotieprijs : 60 €uro.

product386.jpg

5S VT THUNDER ASSORTED-C2
Box met 4 verschillende batterijen van 25 shots (kal. 25mm). De lonten van deze 4 batterijen kunnen eventueel aan elkaar gekoppeld worden zodat u 1 grote batterij van 100 shots krijgt. Normale V.P. : 89,50 €uro. Promotieprijs : 60 €uro.

product384.jpg

BONBRIDGE 25SH ASS. 2008
Pakket met 3 verschillende batterijen van 25 shots. Normale VP : 70,50 €uro. Promotieprijs 37,50 €uro

product387.jpg

FIVE THUNDER ROCKET
6 knalpijlen! Elke pijl geeft 5 opeenvolgende knallen. Normale V.P. : 27,50 €uro. Promotieprijs : 20 €uro.

schijnbaar is het niet duidelijk voor somige mensen, vandaar denk ik dit bericht op de site van alpeco

08.11.08 - ILLEGAAL VUURWERK NIET VERKRIJGBAAR

Alpeco verkoopt enkel feestvuurwerk dat door het ministerie van Economische Zaken is goedgekeurd (toelatingsnummer). Naast het feestvuurwerk wordt er echter ook "Spektakelvuurwerk" verkocht, maar enkel onder strikte voorwaarden, ons opgelegd door dat zelfde ministerie (voor meer info hierover verwijzen wij naar onze rubriek "wetgeving"). Spektakelvuurwerk dat onder geen enkele voorwaarde nog mag verkocht worden zijn o.a. MORTIEREN (bommen), LAWINEPIJLEN en SUPERVLINDERS. Dit illegaal vuurwerk blijkt echter nog steeds verkrijgbaar te zijn op de illegale markt in Nederland. Wij wensen nogmaals te benadrukken dat dit soort vuurwerk niet verkrijgbaar is op Alpeco en zelfs niet gestockeerd wordt !

link naar bericht

10.11.08 - WEBSITE 2009
De Alpeco website zal tegen volgend seizoen opgefrist worden. Het zal een stijlvolle site blijven, maar met nog meer informatie over onze producten. Bovendien zal er een exclusieve nieuwigheid ingebouwd worden. U zal namelijk......................????? Meer hierover later !

10.11.08 - WEBSITE 2009
De Alpeco website zal tegen volgend seizoen opgefrist worden. Het zal een stijlvolle site blijven, maar met nog meer informatie over onze producten. Bovendien zal er een exclusieve nieuwigheid ingebouwd worden. U zal namelijk......................????? Meer hierover later !

hihihihihihi ........ :D:D:p

Het zal iets in de interactieve , en multimediale zin gaan worden. Meer wil ik er ff niet over kwijd :p

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan