Alpeco Fireworks [Kapellen]

PROMOTIES
25 SH. MINES

Semi professionele batterij met 25 opeenvolgende mines.
Kaliber 30mm. Enkel verkrijgbaar met KVK !
Normale V.P. : 35,00 €uro Nu : 25,00 €uro.
Bij afname van 3, 6 en 18 stuks extra kortingen ! Foto volgt

Dit zijn hele goede mines. we hebben ze al diverse keren gebruikt in onze shows. zoals Bevel, Oostende enzovoorts.

fotos van de uitwerking:

DBD_BEVEL_60E_VERJAARDAG_23-2-2008_011.jpg

DBD_BEVEL_60E_VERJAARDAG_23-2-2008_012.jpg

in die shows waren toch de mine potjes die ook bij loots te koop zijn? die zijn toch zonder kvk verkrijgbaar of is er nog een ander type?

Weet niet wanneer jij bent geweest, maar de prijzen zijn gewoon aangepast op de site op een paar na. De voorraad van de prof blokken slecht. De helft is uitverkocht waaronder de toppers in mijn ogen. Feestvuurwerk is bijna allemaal aanwezig op een paar na. Piano crackers 3000, chinathunder 100, widowmakers. Voor de rest ben zelf erg goed geholpen was erg tevreden. Wat betreft de profblokken die zouden over ongeveer 3 weken weer binnenkomen zei die. Ook de karton prijzen waren nog altijd even aantrekkelijk.

Oja en nog iets het is duurder geworden omdat alpeco eerst 4000 euro moest betalen om containers te laten inporteren uit china en nu 16.000 euro flink verschil dus en natuurlijk de lonen en de stijgende economie in china. Wat me ook opviel was dat veel dingen uit de showroom gehaald waren zoals twilight die zijn vervangen door vivendi en veel prof pijlen zijn allemaal weg en zag nog en paar dingen waar ik van dacht waar is dat gebleven. Ook is veel feestvuurwerk natuurlijk overplaatst naar edruco

Laatst bewerkt door een moderator:
Van vrijdag 17/10 t/m vrijdag 23/10 promoten wij opnieuw enkele topartikelen !
Neem een kijkje op onze website voor meer info over de verschillende artikelen.

Vriendelijke groeten,

Het Alpeco Team

Van vrijdag 17/10 t/m vrijdag 23/10 promoten wij opnieuw enkele topartikelen !
Neem een kijkje op onze website voor meer info over de verschillende artikelen.

Vriendelijke groeten,

Het Alpeco Team

dan kan dit er mooi bij, je was me net iets voor moontan :D

15.10.08 - 7 ARTIKELEN > 7 DAGEN IN PROMOTIE !

Vanaf vrijdag 17 oktober t/m vrijdag 23 otober geven wij grote kortingen op 7 topartikelen uit ons gamma. FEESTVUURWERK :
- art. 1201 "Big Spanish Cracker" Nu 22 €uro i.p.v. 30 €euro
- art. 2998 "Bonbridge Compact Ass. N°1" Nu 49 €uro i.p.v. 72 €uro
- art. 2999 "Bonbridge Compact Ass. N°2 eveneens voor 49 €uro i.p.v. 72 €uro.

SPEKTAKELVUURWERK :
- art.1313 "Chinese Rol 100000 sh." Nu 55 €uro i.p.v. 75 €uro
- Art. 100104 "Sahara Thunder green" Nu 90 €uro i.p.v. 145 €uro
- Art. 100103 "Sahara Thunder red" Nu 90 €uro i.p.v. 145 €uro
- Art. 150210 "Sahara Storm" Nu 109 €uro i.p.v. 169 €uro.

Deze actie geldt vanzelfsprekend zo lang de voorraad strekt !

(dus het is maar afwachten hoeveel voorraad er is....gezien de verhalen niet zo heel veel, maar toch..)

Ik vind het echt bizar!
Een korting op een product van ruim 60 euro (sahara storm)...das echt veel!

Aan de andere kant hoop ik dat Alpeco door blijft gaan met zulke kortingen en dan helemaal met zulke prijzen!! :D

Ik vind het echt bizar!
Een korting op een product van ruim 60 euro (sahara storm)...das echt veel!

Aan de andere kant hoop ik dat Alpeco door blijft gaan met zulke kortingen en dan helemaal met zulke prijzen!! :D

Blok is ook geen hardloper , en ik ben zelf ook niet zo gecharmeerd van de effekten van dit blok.
Prijs is echter meer dan acceptabel !!!!
Grtz
mek.

Blok is ook geen hardloper , en ik ben zelf ook niet zo gecharmeerd van de effekten van dit blok.
Grtz
mek.

Tuurlijk is het meer dan acceptabel als er ruim 60 euro af gaat!
En of het blok nu een harloper is of niet...60,- is gewoon erg veel dat kom je niet vaak tegen...
Had dan maar betere prijs neergezet als je een nieuw product op de markt zet!
Het is en blijft gewoon opmerkelijk!

Verder hoop ik dat alpeco dergelijke prijsverlagingen blijft hanteren met zulke grote percentages !!

Alpeco heeft idderdaad hoge prijzen nu. Schrok zelf er soms ook van, maar de karton prijzen en korting prijzen mogen er nog steeds wezen. Ook moet je niet vergeten van die schippingskosten van 4000 euro naar 16000 euro is niet niks. Wat me ook opgevallen is de klantvreindelijkheid. Werd altijd als even cru gezegd een hond behandeld, maar nu ik werd vriendelijk ontvangen heb 1.5 uur rondgekeken en kreeg heel veel vragen beantwoord. Ook werd bij producten die afwezig waren goede antwoorden op gegeven. Kortom ben weer tevreden met de klantvriendelijkheid, maar 1 ding als die ouwe er staat dan weet ik het niet er was iemand anders dit keer misschien hebben ze hem ontslagen zou een grote doorbraak zijn:P. Als iemand vragen heeft over de winkel producten die je graag wil kopen vraag ze of via pm of gewoon hier in dit topic.

Zijn dat niet die knalblokken waar ze redelijk wat commentaar op gekregen hebben?
Ik meen dat de knallen nogal tegenvielen bij veel mensen.
Misschien dat ze daarom de prijs zo flink hebben aangepast.
Anders komen ze er niet meer vanaf :wink:

Ben benieuwd welke acties er nog meer volgen.
En uiteraard welke nieuwigheden er nog zullen komen :)

Misschien zijn dit gewoon ook lokkertjes, zodat ze van de laatste prof.blokken afkomen..
Ik weet ook niet hoe het met de rst van de voorraad gesteld is, maar hoor wel veel dat er nog erg weinig is...
Maar daar is ook al genoeg over gezeikt hiero..:D

Alpeco heeft idderdaad hoge prijzen nu. Schrok zelf er soms ook van, maar de karton prijzen en korting prijzen mogen er nog steeds wezen. Ook moet je niet vergeten van die schippingskosten van 4000 euro naar 16000 euro is niet niks. Wat me ook opgevallen is de klantvreindelijkheid. Werd altijd als even cru gezegd een hond behandeld, maar nu ik werd vriendelijk ontvangen heb 1.5 uur rondgekeken en kreeg heel veel vragen beantwoord. Ook werd bij producten die afwezig waren goede antwoorden op gegeven. Kortom ben weer tevreden met de klantvriendelijkheid, maar 1 ding als die ouwe er staat dan weet ik het niet er was iemand anders dit keer misschien hebben ze hem ontslagen zou een grote doorbraak zijn:P. Als iemand vragen heeft over de winkel producten die je graag wil kopen vraag ze of via pm of gewoon hier in dit topic.

Toch wil ik hier even iets op zeggen...
Het is namelijk een groot verschil als je nu of pas geweest bent dan dat je in december gaat. Ik kan me gewoon voorstellen dat de klantvriendelijkheid van sommigen niet op den top is. Majah als je ziet hoeveel mensen er dan wel niet in de rij staan en hoe druk het is. Voor een medewerker die daar werk en telkens alle vragen opnieuw moet beantwoorden kan ik me voorstellen dat dat gaat irriteren. En helemaal als er van die *** klanten zijn die niet goed lezen....want zulke zie ik altijd.. ''een kvk? waarom wat is dat?'' BTw nummer ??? waar kan ik dat vinden''

Het neemt natuurlijk niet af dat alpeco zelf rekening moet houden met de bezetting... want das natuurlijk hun eigen fout...

Maar wil je service en een leuk praatje dan moet je idd nu gaan of al geweest zijn... In december hoef je daar niet op te rekenen....

De prijzen zijn bij alpeco gewoon erg hoog maar dat heeft naar mijn mening ook te maken met de luxe positie waarin zij verkeren. Maar als je een aantal blokken met 60,- verlaagd dat krijg je van mij wel een scheef gezicht als ik dat blok vorig jaar voor de dikke prijs betaald zou hebben ....hardloper of niet...

Sahara thunder is niet een heel slecht blok. Mooie mines en dan redelijke knallen en voor de prijs kan je hem niet laten liggen.

Laatst bewerkt:
Voel me dus inderdaad behoorlijk genaaid.
Heb vorige week nog 169 euro betaalt voor de Sahara Storm.
Weliswaar met 15 % korting, maar dit is toch andere koek.

Verder was het personeel klantvriendelijk, kon ook niet anders want ik
was de enige klant. Het assortiment was verder echt helemaal shit.
Van het spektakelvuurwerk waren maar 3 types voorhanden.
De Sahara Willow en Sahara Storm en Sahara thunder.

Ik heb het idee dat Alpeco begint door te krijgen dat de prijsstijgingen
echt belachelijk zijn. Daarnaast is men bang voor de kredietcrisis en het
feit dat vorig jaar door de mist nog veel bij de mensen op zolder ligt.

Hoe dan ook niet leuk:mad:

3 verschillende topbatterijen voor slecht 39 €uro (promotie geldig van 17/10 t/m 24/10). Artikel ook bestemd voor particulieren !

xl_product368.jpg

Laatst bewerkt:
3 verschillende topbatterijen voor slecht 39 €uro (promotie geldig van 17/10 t/m 24/10). Artikel ook bestemd voor particulieren !

xl_product369.jpg

Back
Bovenaan