Alpeco Fireworks [Kapellen]

Hmm zoiets hoopte ik al, maar ze hebben het over winkels waar het tot nu toe mogelijk was om met kvk vuurwerk te halen als nederlander..

welke winkels bedoelen ze dan?

of waarom heeft alpeco "vrijstelling" ?

Hmm zoiets hoopte ik al, maar ze hebben het over winkels waar het tot nu toe mogelijk was om met kvk vuurwerk te halen als nederlander..

welke winkels bedoelen ze dan?

of waarom heeft alpeco "vrijstelling" ?

Dat weet ik niet, maar ik heb ze net gebeld en zij zeggen dat het voorlopig NIET voor Alpeco geldt.

Alpeco is de enige groothandel in België waarbij je met KVK papiertjes prof. vuurwerk kunt halen. Dit moet dus wel over Alpeco gaan. Zoja, dan mag Nos hun bron wel eens nader onderzoeken voordat ze zoiets publiceren.

Ik dacht dat ze (cramers...) zich niet meer bezig zouden houden met België. Althans, ze wilden toch de ''grote vissen'' te pakken krijgen?

Dan moeten ze toch eerst in hun eigen visvijver kijken voordat ze zich met die van de buren gaan bemoeien.

Achja, cramers bedankt, zo word de illegale handel in NL alleen nog maar groter. Dit betekend alleen maar meer $$ voor de handelaren :bye:

Laatst bewerkt:
Haha , ja leuk bericht he van de NOS ( bron onbekend :S), raar is alleen dat ik geen belgische media kan vinden welke berichtten over de spoedwet die dus moet zijn aangenomen .....
Daarnaast zijn de belgen meesters in het vinden van mazen in de wet ( kijk maar naar de KVK maas ;) ) dus mocht er juridische onderbouwing komen voor deze kul zal dat eerder achterhaald zijn dan gepubliceerd ;)

Het zal ook geen wetswijziging zijn want als het in de wet stond dan zou ieder vw bedrijf in Belgie met de juiste bunkers Prof vuurwerk mogen verkopen. Ik heb altijd begrepen dat het een "Speciale" regeling betrof voor Alpeco.

By the Way, de Belgen zullen het niet echt boeiend vinden want die mochten het toch niet kopen, ook niet met KVK.

We zullen zien wat de toekomst brengt maar dat het een keer op zal houden staat vast. Het is 1 van de gekste regelingen die ik ken.

We zullen zien wat de toekomst brengt maar dat het een keer op zal houden staat vast. Het is 1 van de gekste regelingen die ik ken.

Ik zou het juist gek vinden als men dit vuurwerk alleen zou verkopen aan prof. pyrotechnicie. Het is allemaal 1.4G geclassificeerd. En er zijn tegenwoordig 500grams blokjes die aardig in de buurt komen van de prof. blokken die Alpeco verkoopt.

Als dit door gaat zal Alpeco er alles aan doen om dit soort vuurwerk alsnog beschikbaar te maken voor de consument.

Als belgië het spektakelvuurwerk niet beschikbaar laat blijven voor de consument met kvk zou nederland een beter/gustiger beleid hebben. Niet op prijs gekeken maar op grote. Ik vind dat niet juist na jaren van gezeur door de Nederlandse staat.

De prof blokjes zijn welliswaar vaak groter van kruit gewicht maar zo extreem veel spektaculairder zijn de effecten ook weer niet altijd. Ik denk dat we het kunnen vergelijken zoals BaliJeff zegt dat het, het 500grams segment uit belgië is.

Alpeco Fireworks [Kapellen]

Ik kom net van Alpeco vandaan en je kan nog steeds met KvK spektakelvuurwerk kopen. Blokken zoals de Celeb.Night 150SH en Blue Ocean 150SH zijn op voorraad. 150SH FS Glittering Golden Night was helaas uitverkocht, wordt vanavond weer verwacht. Verder is Colour Salute ook uitverkocht, deze komt in de loop van volgende week.

Colour Salute nitraten komen vanavond weer binnen! en dit staat op hun site:

20.12.08 - VERKOOP SPEKTAKELVUURWERK BLIJFT !

Ondanks de berichtgeving in de Nederlandse media blijft Alpeco, ook vandaag nog, spektakelvuurwerk verkopen aan die personen en bedrijven die daarvoor in aanmerking komen (zie rubriek "wetgeving"). Alpeco wenst te benadrukken dat zij enkel spektakelvuurwerk verkoopt dat door de "Dienst Springstoffen" van het Ministerie van Economische Zaken wordt toegelaten. Ter herinnering : Alpeco verkoopt GEEN lawinepijlen, mortieren of soortgelijk vuurwerk dat onder de klasse 1.1. valt !

21.12.08 - MIRAFLORES + WIDOWMAKERS

Zowel zwarte "Widowmakers" als het pakket "Miraflores" zijn terug in voorraad vanaf 22 december !

PROMOTIES/AANBIEDINGEN

HAPPY HOLIDAYS ASSORTMENT
Assortiment samengesteld uit 3 prachtige 25-shots batterijen en 12 vuurpijlen ! Een échte aanrader ! art. code: 6125 €89.00

l_product452.jpg

Beste vuurwerkfanaten,

Vanaf morgen 24 december t/m 31 december 2008 verkoopt Alpeco de 100.000 shots "Connector" voor slecht 49,00 €uro.
De normale prijs bedraagt 75,00 €uro.

Neem een kijkje op onze website bij de rubriek Feestvuurwerk (Knalvuurwerk). U vindt het artikel terug onder het nummer 1319
( u krijgt daar ook enkele foto's te zien).

De rol heeft een lengte van 12 meter en bestaat uit 4 rollen van 3 meter die héél eenvoudig met elkaar verbonden worden door een kliksysteem dat aan het uiteinde is gemonteerd. Vergeleken met de normale rol van 100.000 shots heeft u bij deze rol het voordeel dat u 4 eindknallen te horen krijgt !

Deze rol is gelijkwaardig aan een normale Chinese rol van 100.000 shots, maar is zodanig ontwikkelt dat hij vrij te koop is voor buitenlandse particuliere klanten. U heeft dus geen K.V.K.- of B.T.W. nummer nodig om dit artikel aan te kopen.

Wij wensen u alvast een prettig kerstfeest en een knallend 2009 !

Vriendelijke groeten,

Het Alpeco Team

NIEUWSBRIEF

Geachte,

Inderdaad, u leest het goed !

Vanaf vandaag t/m 31/12/2008 verkoopt Alpeco Fireworks de originele rol van 100.000 shots voor slechts 55,00 €uro !

Daarnaast hebben wij nog enkele andere topartikelen sterk in prijs verlaagd ! Surf snel naar onze website voor meer info voor deze laatste promoties van dit jaar !

Wij wensen u nu reeds een prettig en gezond 2009 !

Het Alpeco Team

ik heb het idee dat Alpeco begint door te krijgen dat als ze niets doen aan de prijzen
hun omzet dit jaar zal tegenvallen.
Ik was er vorige week en wat me opviel in vergelijk met vorig jaar dat er totaal niets
te doen was. Wat ze verkopen blijft topspul maar achterlijk duur.
Even een paar voorbeelden: De Monda potten vorig jaar 4 voor 49 euro dit jaar 4 voor 60 euro. De Terminator van Weco kost bij Alpeco 21 euro, bij Aldi in Duitsland ligt hij voor 8 euro.
Het gaat echt nergens meer over.
Jammer Jammer.

Back
Bovenaan