Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand of Alpeco dit jaar weer met een demoavond komt? Net als vorig jaar bij het kasteel van Brasschaat?
De containers die bestemd zijn voor Alpeco komen nu stilaan binnen. Morgen komt er een container binnen met de 25s fs chrysanthemum crackling.
Deze batterij krijgt een nieuwe verpakking met een mooie foto van het effect.
Beste Alpeco webbezoeker !
U heeft inderdaad een tijdje niets meer van ons gehoord waarvoor onze verontschuldigingen !
Een interne reorganisatie en externe andere factoren waren hiervan de oorzaak .
Het is onze bedoeling u vanaf nu op geregelde tijdstippen een Nieuwsbrief te bezorgen.
In deze Nieuwsbrief melden wij hoofdzakelijk commerciële akties die voor u als (potentiële) klant interessant kunnen zijn !
Nieuws over het vuurwerk in de breedste betekenis van het woord kan u steeds terug vinden op onze website onder de rubriek "NIEUWS".
Aktie maand oktober voor particulieren !
Wanneer u ons tijdens de 42ste week van dit jaar (van maandag 15/10 tot en met zondag 21/10) een bezoek brengt krijgt elke particuliere klant GRATIS een Chinese rol 20.000 Connector bij een aankoopbedrag vanaf 100 €uro.
Vriendelijke groeten,
Het Alpeco Team
Van Alpeco kreeg ik zojuist antwoord op mijn vraag wat we deze maand kunnen verwachten aan producten.
Hieronder het antwoord.
Citaat
Geachte,
Prijzen kan ik nog niet geven, maar zal in dezelfde trend liggen als vorig jaar. Bijna ieder effect krijgen we binnen in de volgende vorm :
150s fan-shape
150s z-shape
100s fan-shape
100s z-hape
100s vt
Effecten :
crackling chrysanthemum
golden crown
crackling willow
green glittering willow
crosette
palmtree
faling leaves
silver crown
chrysanthemum
dahlia
mine
We krijgen ook 108,446 shots en 548 shots batterijen binnen met diverse kalibers tot 30mm. Eind van de maand verwachten we de eerste container hiervan binnen met 17 verschillende batterijen. De anderen zullen kort hierop volgen.