Alpeco Fireworks [Kapellen]

Even een reminder voor iedereen:
Volgende week vrijdag is het 1 september en dan is Alpeco elke dag geopend, behalve de zondag.

Openingstijden maand september 2007
Maandag 14.00-18.00 uur
Dinsdag 09.00-18.00 uur
Woensdag 09.00-18-00 uur
Donderdag 09.00-18.00 uuur
Vrijdag 09.00-18.00 uur
Zaterdag 09.00-17.00 uur
Zondag gesloten

:bye:

ik ga alpeco niet mailen... als ik er nog een keer natoe ga zal ik het tegen het mannetje zegge dat daar achter de kassa staat.. en dat ik het niet netjes vind.. het is dan te zien of ze wat doen ja of nee.. als ik nu een mailtje ga sturen zulle ze zegge dat als ik nu weer kom 20% korting krijg of zo iets dergelijks.. maar ik heb op het moment geen tijd om nog een trip te maken.. en ten 2e ben ik een scholier die niet veel te besteden en vond de vorige keer 210 euro al een aardig bedrag.

Nogmaals, Alpeco is een groothandel, bedragen als 210 euri is een schijntje voor hun en iets gratis krijgen of éxtra kortingen zijn hier niet zomaar aan de orde. Het is sowieso niet de gewoonte om uit te gaan van gratis artikelen of extra kortingen wanneer je vuurwerk koopt, nergens is dat zo, zo ook bij Alpeco niet.
Je krijgt een checklist, mocht je daar dus op zien dat er wat fout is kan dit direct gezegd worden, doet men dit niet, dan is het je eigen schuld.

Graag weer on-topic, berichten waarin staat waarom iemand niet gaat voegt niets toe aan dit topic over Alpeco.

Ik moet eerlijk zeggen dat er nogal wat fouten worden gemaakt daar bij Alpeco.
Hoor zo vaak dat ze de korting vergeten te berekenen of dat er producten vergeten wordt te leveren.
Moet zeggen dat ik dit erg slordig vindt.

nieuwe container met oud vuurwerk of oude container met nieuw vuurwerk?
Ben nl. erg benieuwd naar nieuwe producten!!
M.b.t. voorgaande helemaal eens met gebrekkige service en vergeten van korting!
Original heeft het iets beter begrepen als je kijkt naar de website en service naar de klanten! De website van Alpeco geeft weinig info over de verwachtte producten van dit jaar, terwijl de liefhebbers nu al om zich heen gaan kijken...

nieuwe container met oud vuurwerk of oude container met nieuw vuurwerk?
Ben nl. erg benieuwd naar nieuwe producten!!
M.b.t. voorgaande helemaal eens met gebrekkige service en vergeten van korting!
Original heeft het iets beter begrepen als je kijkt naar de website en service naar de klanten! De website van Alpeco geeft weinig info over de verwachtte producten van dit jaar, terwijl de liefhebbers nu al om zich heen gaan kijken...

O sorry dat ik dat niet vermeld heb ik bedoel gewoon met de spanish crackers enzo ik weet niet of het nieuwe vuurwerk erbij zit

even over die 10% korting.
zijn jullie nou zo dom of...
jullie weten dat je 10% korting krijgt als je erheen gaat.
trek dan ook zelf 10% korting af op het eind bedrag.
wie vult die lijst in dan?
juist...

Ik twijfel of die korting nog wel geld, op de site stond dat er korting gegeven word maar die site is al een tijdje niet bijgewerkt. Toen ik vorig jaar een aantal keer een bezoekje aan alpeco bracht stond er bij binnenkomst in de winkel een briefje met daarop: 10 procent korting. Toen ik begin deze zomer een bezoekje bracht zag ik nergens in de winkel staan dat er 10% korting gegeven zou worden, hier heb ik dus niet op gerekend ook en uiteraard ook niet gekregen.

Zijn er mensen die wel korting hebben gehad afgelopen zomer??

10% korting op de aankoop van vuurwerk ! Voorwaarden: Aankoop moet gebeuren tussen 1/1/2007 en 31/08/2007. En enkel op VRIJDAG tussen 09.00 en 17.30 uur. Deze korting geldt enkel op de prijzen die voorstaan in de toonzaal. Actie geldt niet op de artikelen die in promotie staan !

Dus tot 31 Augustus nog 2 dagen dus ;)

Ja dat weet ik ook maar normaal hoort er ook een vermelding in de winkel te hangen, vorig jaar iniedergeval wel dit jaar niet gezien--->actie geld niet meer?--->website vergeten bij te werken??

voor de mensen die nog willen gaan en gebruik maken van deze actie ...

... zoals bij vele belgische winkels .... BELLEN voor vertrek!!!! :p onze zuiderburen zijn niet zo service gericht als in nederland schijnbaar...:frusty: en ik ben het eens met de freaks als het gaat om het feit dat er nogal wat miscummunicatie is met een aantal zaken.

Laatst bewerkt:
Eindelijk weer een update van de site van Alpeco.
Nog geen echt nieuws wat prosducten betreft, maar er wordt eindelijk weer nieuws gebracht.

Citaat van de website van Alpeco:

03.09.07 - WOORDJE VAN MR. JS ZHANG !

Hallo iedereen, Mijn naam is Jing-Sheng Zhang, gedelegeerd bestuurder van Alpeco Fireworks. Allereerst wens ik u te bedanken voor al die jaren dat u Alpeco gekozen heeft voor de aankoop van uw vuurwerk. Het motiveert mij en gans het team om u in de toekomst nog beter en mooier vuurwerk aan te bieden. Het is onze betrachting om u langs deze weg voortdurend op de hoogte te houden van allerhande informatie mbt het vuurwerk. Vanaf dit seizoen zijn er tal van veranderingen inzake service alsook in de producten. Er zal o.a. voor de trouwe klanten, die een bepaald minimum bedrag (standaard wordt nog meegedeeld) aankopen, een aparte "VIP-room" ingericht worden. Op deze manier dient u niet meer in de showroom te wachten. Vanzelfsprekend bieden wij u graag een drankje aan ! Vanaf dit jaar zullen alle nieuwe producten het jaartal van hun productiejaar vermeld krijgen. Op deze manier kan u onmiddellijk de nieuwe producten herkennen. Indien u opmerkingen, suggesties en/of vragen heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren. Op deze manier werkt u mee om van Alpeco een vuurwerkbedrijf te maken waar kwalitiet hoog in het vaandel staat ! Een tevreden klant is onze mooiste beloning ! Dank u en tot binnenkort ! Jing-Sheng Zhang

Wauw..
Erg leuk om te lezen al is het natuurlijk wel een beetje een verkooppraatje het geeft toch weer dat ze zeker hun klatvriendelijkheid en service willen verbeteren!
Super om te lezen!

nou nou, Was er zelf vrijdag nog. Loopt Mr. Zhang een beetje te mokken in de showroom. Lijkt wel of het allemaal niet meer zo hoeft bij alpeco. Personeel is ook niet echt meer vriendelijk. Moet allemaal snel snel en er zit geen systeem in.
Wat ik ook erg vind bij alpeco, ze zeggen dat ze niks met je gegevens doen maar, dat doen ze dus wel. Gegevens worden gewoon aan derden verspreid.

Wat ik ook erg vind bij alpeco, ze zeggen dat ze niks met je gegevens doen maar, dat doen ze dus wel. Gegevens worden gewoon aan derden verspreid.

en dat is dus pas echt grote bullshit wat jij hier nou loopt te verkopen.. ik wil graag bewijzen van je en een bron...

zo niet, zwijgen. En stoppen met het versprijden van idiote geruchten.

Ik ken een Nederlandse handelaar die wel aardig kocht bij alpeco. Deze man kreeg een belasting aanslag van het gekochte vuurwerk. Verklaar dat?
Als de politie bij hun langs komt en vraagt om de papieren MOETEN zij het wel afstaan. Ik zeg niet dat het altijd gebeurt, maar gebeurt wel zeker.

Als de nederlandse politie langskomt moeten zij hun papieren afstaan?
Volgens mij niet hoor... De nederlandse politie heeft niet zo veel rechten in het buitenland...
Daarnaast zal de Beligsche politie niet zo snel naar kenteken bewijzen gaan vragen omdat zij je niks kunnen maken zolang je je papieren op orde hebt dus ben benieuwd hoe ze dat dan zouden doen...

Vind het verhaal opzich al vreemd hoor de polietie weet dan dus dat het spul in jouw bezit is en sturen dan een balastingsaanslag :bonk: nee geloof er weinig tot Helemaal niks van sorry hoor.

Daarnaast heeft de nederlandse politie niks te zeggen in duitsland dit gaat eerst naar de belgie'se polietie toe en vraagt toestemming waarna de belgie'se polietie een huiszoeking houd. Maar dat komt er niet omdat vuurwerk verkoop gewoon legaal is dus of kom met HARDE bewijzen of spreek niet zulke onzin uit!!!

In vuurwerkland werkt het vaak lastig met harde feiten. Ik heb dit vanuit een betrouwbare bron, die anoniem wil blijven. Als jullie het niet willen geloven. Zelf weten.

Ik ken een Nederlandse handelaar die wel aardig kocht bij alpeco. Deze man kreeg een belasting aanslag van het gekochte vuurwerk. Verklaar dat?
Als de politie bij hun langs komt en vraagt om de papieren MOETEN zij het wel afstaan. Ik zeg niet dat het altijd gebeurt, maar gebeurt wel zeker.

Dat moeten ze NIET, alleen met een dwangbevel.. en aangezien de vlaamse politie nou niet echt bepaald blij is met de Nederlandse collegas zo nu en dan.. is dat een zeldzaamheid.. dan nóg.. Een belastingaanslag staat lós van enig strafrechtelijk of justitieel iets!

Jou handelaar zal wel in Nederland betrapt zijn met zwart geld door de belastingdienst... Wit wassen van zwart geld is namelijk iets waar de belastingdienst niet zo vrolijk van wordt!

Nogmaals: ALPECO zal NOOIT of te NIMMER gegevens van klanten afstaan!

Back
Bovenaan