Eindelijk weer een update van de site van Alpeco.
Nog geen echt nieuws wat prosducten betreft, maar er wordt eindelijk weer nieuws gebracht.
Citaat van de website van Alpeco:
03.09.07 - WOORDJE VAN MR. JS ZHANG !
Hallo iedereen, Mijn naam is Jing-Sheng Zhang, gedelegeerd bestuurder van Alpeco Fireworks. Allereerst wens ik u te bedanken voor al die jaren dat u Alpeco gekozen heeft voor de aankoop van uw vuurwerk. Het motiveert mij en gans het team om u in de toekomst nog beter en mooier vuurwerk aan te bieden. Het is onze betrachting om u langs deze weg voortdurend op de hoogte te houden van allerhande informatie mbt het vuurwerk. Vanaf dit seizoen zijn er tal van veranderingen inzake service alsook in de producten. Er zal o.a. voor de trouwe klanten, die een bepaald minimum bedrag (standaard wordt nog meegedeeld) aankopen, een aparte "VIP-room" ingericht worden. Op deze manier dient u niet meer in de showroom te wachten. Vanzelfsprekend bieden wij u graag een drankje aan ! Vanaf dit jaar zullen alle nieuwe producten het jaartal van hun productiejaar vermeld krijgen. Op deze manier kan u onmiddellijk de nieuwe producten herkennen. Indien u opmerkingen, suggesties en/of vragen heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren. Op deze manier werkt u mee om van Alpeco een vuurwerkbedrijf te maken waar kwalitiet hoog in het vaandel staat ! Een tevreden klant is onze mooiste beloning ! Dank u en tot binnenkort ! Jing-Sheng Zhang