Alles wat betreft Darten

Ja hier hetzelfde, volg bijna alle tv toernooien. Nee die 9 darter had niet gehoeven maar hoe mooi om zoiets nog in zo'n partij te gooien (uberhaupt een 9 darter).. en direct daarna weer een 180! Moest direct denken aan de 17 perfecte darts van MVG.

Haha dat beeld flitste ook door mijn hoofd. Met die Engelse commentators er achter toen bij MvG, heerlijk haha! Dit was zonder twijfel de beste partij van Huybrechts ooit, mooi voor die jongen.

Nog iemand aan het genieten van het WK darten 2014, ik in ieder geval wel :)

Jazeker, kijk er graag naar. Die opkomst van Vincent van der Voort kan ik al van genieten.
Nananananana, baby give it up! Hij speelde toch weer goed met geweldige laatste 2 legs.

Gisteren Barney ook geweldig, zeer hoog gemiddelde.

Kan niet wachten tot de 2e ronde de 27e weer verder gaat.

Kon helaas donderdag en vrijdag niet kijken, maar heb vanaf zaterdag geen partij gemist! Niveau valt me dit toernooi eigenlijk best wel mee, vandaag en gisteren speelden de grote darters eigenlijk pas grotendeels. Die qualifiers vallen me ook mee, niveau ligt toch best wel hoog. Ik geniet weer hoor!

Vandaag ligt het niveau heel erg hoog heerlijk hoor. Jammer dat ff stopt straks dit trekt mij wel door de laaste paar dagen van het jaar

Heerlijk! Net tijdens het trainen (ook voor darten) schuin meekijken. Ik blijf er nu voor zitten. Vanavond is het niveau zoveel hoger dan normaal. Eerste set van Lewis met een 122 gemiddelde! BAM!

Was een prachtige partij. Maar meestal als iemand een 9 darter gooit dan wint de tegenstander :p nu huybrechts nog ff door alleen zal ik daar van geen warme handjes van krijgen

Back
Bovenaan