Alles wat betreft Darten

van 6-8 juni is de worldcup of Darts. Landenteams nemen het tegen elkaar op. Van Gerwen en Barney mogen de Nederlandse eer hooghouden. Zal wel weer spannend worden tussen Engeland en Nederland.
Is vrijdagavond om 2200 te zien op rtl7 dacht ik en zaterdag om 1800 uur. Anders moet je ff nakijken op http://www.rtl.nl/rtl-7-darts-premier-league/#!/317022/ Daar staat van alles op.
greetzz

Bedankt voor de reacties! Had gehoopt op vanavond wat leuks, maar morgenavond ga ik ook zeker kijken :) Nogmaals bedankt!

117.88 gemiddeld in de partij tegen noord ierland, in de koppel partij!... bijna het record verbroken, van taylor die ooit 118 nogwat heeft gegooid in een single partij. was een mooie partij van Barney en MvG. Vanavond de finale tegen Engeland of Australie

Wat een pot tegen Engeland zeg... Die lui hadden helemaal niks in te brengen! Ik heb heel even getwijfeld toen Lewis nog op stoom kwam, aangezien 8 van de 10 keer Taylor wint van van Barneveld, maar gelukkig maakte van Gerwen het af met 4-2! 12-2 tegen Engeland! :D

117.88 gemiddeld in de partij tegen noord ierland, in de koppel partij!

Echt extreem en bizar en echt genieten was deze pot en daarna de finale winnen van Engeland. Moet wel de complimenten geven aan Barney die in de QF en HF het team er door heen heeft gesleept.

Echt extreem en bizar en echt genieten was deze pot en daarna de finale winnen van Engeland. Moet wel de complimenten geven aan Barney die in de QF en HF het team er door heen heeft gesleept.

en in de finale was van gerwen weer ouderwets goed,toppie gegooit dit Oranje ,nu voetbal team nog

en in de finale was van gerwen weer ouderwets goed,toppie gegooit dit Oranje ,nu voetbal team nog

Je vergeet het WK hockey voor mannen en vrouwen het wat zich in mijn achtertuin afspeelt en waar beide team zeer goed presteren :)

Het is hier al een tijdje stil. Ook in de traditionele en sociale media weinig voorbij zien komen. Niets meer op tv geweest de afgelopen maand? Zijn er überhaupt nog grote toernooien gespeeld de laatste 5 weken?

Het is hier al een tijdje stil. Ook in de traditionele en sociale media weinig voorbij zien komen. Niets meer op tv geweest de afgelopen maand? Zijn er überhaupt nog grote toernooien gespeeld de laatste 5 weken?

Was net op Unibet wat aan het rondkijken en zag toevallig dat er darts op was. Heb eerst Adrian Lewis met 6-5 zien winnen van een (voor mij) onbekende Nederlander, Van de Bas genaamd en later op de avond zag ik nog van Barneveld tegen Whitlock, helaas 6-4 voor de Australiër! Geen idee wat voor toernooi het was!

European Tour Dusseldorf. Weekend toernooi. Vrijdag begonnen zondag finale. Morgen speelt MvG.

Aangezien mijn darttopic bij junktalks op slot staat, had deze helemaal niet gezien hier maar even nieuw leven in blazen.
World grand prix is weer afgelopen met MVG als winnaar.
Voor alle andere dartfreakz, voor alle speeldata van tv toernooien kijk op www.dartfreakz.nl

De tering!! Weet niet wie het gezien heeft, maar man man wat een partij tussen huijbrechts en MVG.. huijbrechts maar even testen op doping haha. En gewoon ook even een 9 darter als break gooien.. hulde en niet minder dan dat. Ondanks dat huijbrechts won, ook hulde voor MVG want je zou bijna vergeten dat zijn gemiddelde ook bijna 105 was

De tering!! Weet niet wie het gezien heeft, maar man man wat een partij tussen huijbrechts en MVG.. huijbrechts maar even testen op doping haha. En gewoon ook even een 9 darter als break gooien.. hulde en niet minder dan dat. Ondanks dat huijbrechts won, ook hulde voor MVG want je zou bijna vergeten dat zijn gemiddelde ook bijna 105 was

Of niet! Wat was het genieten zeg vanavond! Van Gerwen speelde eigenlijk een prima partij, boven de 100 gemiddeld terwijl hij toch wat dubbels heeft gemist. Scorend was het dus prima. Maar als je een Huybrechts in deze vorm tegenover je hebt wint niemand... Wat gooide die man goed zeg! Een 9 darter had niet eens gehoeven, ook zonder was het perfect. Dit kun je niet uitleggen, dit moet je gezien hebben! Echt de beste partij die ik sinds tijden heb gezien... En ik volg elk TV-toernooi haha.

Ja hier hetzelfde, volg bijna alle tv toernooien. Nee die 9 darter had niet gehoeven maar hoe mooi om zoiets nog in zo'n partij te gooien (uberhaupt een 9 darter).. en direct daarna weer een 180! Moest direct denken aan de 17 perfecte darts van MVG.

Back
Bovenaan