Alles wat betreft Darten

Week 6 van 16 in de premier league of darts!! Vandaag worden er geen top partijen gespeeld maar natuurlijk weer ff naar de Nederlanders kijken! Het moet wel weer via een livestream dus hopen dat het vandaag wel goed werkt

Michael VS Peter Wright is de topper van vanavond en onze Raymond moet het opnemen tegen Phil Taylor.....tja welke partij is nu eigenlijk de topper van vanavond...... in principe de laatste maar volgend de ranglijst is het weer de eerste partij :)

Eerste weken na dat pdc nog gevolgd, maar laatste weken niets meer gezien.
Hoe is het niveau momenteel?

Afgelopen donderdag was het niveau weer prima. Van gerwen gooide geloof ik een gemiddelde van 103? of iets in die richting. Chisnall gooide rond de 95/98 gemiddeld. Verder was Thornton de 1e partij matig, maar de 2e partij lukte vrijwel alles. Barney gooide ook sterk met een hoog gemiddelde. Newton & Whitlock zijn eruit gegaan (laatste 2).

vanavond finale, ik hoop dat MvG wint, Gary Anderson, Raymond van Barneveld, Phil Taylor en MvG gaan het uitvechten :)

wat een (halve) finales zeg! Had van te voren nooit kunnen voorspellen dat Barney hem zou winnen! Had verwacht dat Taylor in de finale zou staan tegen van Gerwen. Barney weer op zijn heerlijke niveau :)

Barney gewonnen. Wie had dat verwacht?

Wat gebeurt er verder met dit topic? Open, sluiten? Hernoemen zodat andere toernooien ook besproken kunnen worden?

Ik zeg hernoemen of een anders algemeen darts topic? Zijn elke week wel toernooien en de grote komen er ook weer aan :D.

Vanavond iig MvG weer in de finale. Tegen Wright of Chisnall.

Zijn heel veel gratis live streams online. Google : Dubai Darts Master 2014 live stream

Finale begint zo... MvG - Wright

Vanavond 23.10uur is er ook een samenvatting van het toernooi @ rtl7

Back
Bovenaan