Alles wat betreft Darten

Nouja, ik vind 123.40 ook al best wel bizar hoor! Wat een darter die Van Gerwen, heerlijk om te zien. Ook goed om te zien dat het zo sportief werd opgenomen door Smith, die heeft er nogal een handje van om het ''weg'' te gooien. Handje nadat Van Gerwen de 8e trippel niet vond voor de 9 darter en na de wedstrijd een beetje ouwehoeren. Was een leuke pot!

Jahoor, gaan we weer! Heerlijke week darten gezien, hopelijk een mooie afsluiter van de sloopkogel!

Was een matige partij, had er wel wat meer van verwacht. MvG oppermachtig in de 3e sessie, verzet gebroken en Taylor ging rare trucjes uithalen.. Goed gegooid van Van Gerwen, Taylor helaas finishend onder de maat. Wel weer een lekkere overwinning op het palmares van The Green Machine

Het is hier ook best rustig.

Het WK is alweer begonnen, vind het leuk om te volgen. Was voor mij vorig jaar enorm sfeerverhogend.
Ben ontzettend fan van MvG dus hoop dat hij het WK gaat winnen.

:holland:

Kijk ook bijna alle wedstrijden. Vandaag op de telefoon. Tv is bezet haha. Wat een zure net trouwens voor Bowles, die 156 finish kwam uit het niets haha.

Pff wat een saaie wedstrijd op dit moment. 1 set duurt nog langer dan een hele partij van de andere.

Inderdaad. Vincent kan ook een pijltje gooien als het loopt, maar als dat niet zo is dan is het helemaal niets.

Laat ik me ook maar eens mengen hier! Staat alweer een tijdje hier op, heb één middag sessie gemist namelijk vorige week zondag. Verder alle partijen gezien. Al erg genoten van de 1e ronde, met name de partij tussen VD Bergh - Reyes, Smith - Evans, West - King en Chisnall - Rodriguez. Verder een goede Huybrechts gezien. Belooft veel goeds voor de 2e ronde! Vanmiddag ook 2 thrillers gezien, heerlijk. King en Smith maakten er een dik gevecht van, evenals Vd Pas en Jenkins. Jammer voor Jenkins zijn laatste toernooi WK.. maar helaas.

Verder nog steeds aan het balen van Vd Voort. Had het hem zo gegund!

En het WK gaat weer verder, vanmiddag zijn er in ieder geval 2 geplaatste spelers uitgeschakeld en vanavond komen Barney en Mighty Mike in actie....

Verder nog steeds aan het balen van Vd Voort. Had het hem zo gegund!

Inderdaad, vind het echt een geweldige speler met een mooie persoonlijkheid.

Inderdaad, vind het echt een geweldige speler met een mooie persoonlijkheid.

Ben ik het totaal niet mee eens. Er hoeft maar een klein obstakeltje op de weg te zijn en hij heeft wel een reden klaar om het er op af te schuiven.

Back
Bovenaan