Alles wat betreft Darten

Wat een spanning en wat een overwinning van klaassen!Verheug me al op de kwartfinales :)Het wk darts is voor mij toch ook wel een oud op nieuw traditie geworden waar ik erg van kan genieten.

Wat een spanning en wat een overwinning van klaassen!Verheug me al op de kwartfinales :)Het wk darts is voor mij toch ook wel een oud op nieuw traditie geworden waar ik erg van kan genieten.

Hoort er inderdaad al helemaal bij in deze tijd van het jaar. Vooral genieten van Roland Scholten en Co Stompe in de studio. Roland vertelde laatst over een speler die zijn best zou gaan doen te winnen. De Bruynzee open deuren award kan ieder geval weer naar de heren Stompe en Dekker.

Niemand over de geweldige wedstrijd van Klaasen, dat was echt waanzinnig! Van achterstand winnen. Sprong in de lucht van blijdschap :D

Nu staat Barney weer goed te gooien, stond 3-0 in sets achter, momenteel 3-3! :holland:

Zit nu op de bbc live naar de BDO worldchampionship te kijken, leuk om deze mannen weer eens live te kunnen zien sinds de pdc het roer van de grondlegger des darts heeft overgenomen. Zometeen Daryll Fitton en Tony o shea is net geweest. Morgen ted hankey, adams, wesley harms etc

Ik vind het zelf jammer dat Barneveld heeft gewonnen van van gerwen, die presteerde mijn inziens toch veel constanter! Nu op naar Klaassen

Was het alweer bijna vergeten! Ze zijn wel vroeg begonnen vandaag dan. Gisteren bijna alles gezien, maar het was geen Nederlands succes. Van Klaassen had ik het ook niet verwacht, Anderson is gewoon van een veel groter kaliber. Die gaat vanavond ook zegevieren. Van van Barneveld had ik wel een betere start verwacht, dan het het zomaar anders kunnen aflopen!

Leuke finale is het nog geworden. Anderson net wat beter maar ze trokken het niveau lekker omhoog. Nu Mandigers tegen Waites op Lakeside dan is het niveau toch wel erg slecht bij de BDO terwijl de commentatoren ze helemaal de hemel in prijzen.. Wereld van verschil!

Micheal van Gerwen! Wat een partij tegen Taylor, die 7 matchdarts mist. In tijden niet zo spanning gehad bij een dartwedstrijd

Het was een prachtige pot inderdaad, maar volgens mij heb jij het WK gemist?
De potten van Barney, waaronder tegen Mikey, waren toch veel spannender dan deze? Zeker met het wat er op het spel staat meenemende.

Het was een prachtige pot inderdaad, maar volgens mij heb jij het WK gemist?
De potten van Barney, waaronder tegen Mikey, waren toch veel spannender dan deze? Zeker met het wat er op het spel staat meenemende.

Heb het WK niet gemist hoor, dat is alweer een maand geleden. Tuurlijk waren die wedstrijd ook spannend, maar die van net was zeker even spannend. Vond de wedstrijden van Klaasen tegen Taylor en Norris op het WK eigenlijk nog spannender.

Het was een spannende pot net, maar dat komt maar door 1 man: Phil Taylor. Mooi voor van Gerwen dat die won, maar die 7 matchdarts mogen natuurlijk niet gebeuren. Wel goed om te zien dat The Power zijn oude vorm weer langzaam aan terug vind! Finale is alleen nu al gelopen denkik, jammer, had een wedstrijd gehoopt tussen 2 scoringsbeesten!

Tegen Chizzy weet je dat je gewoon goed moet beginnen dan ben je binnen dat is in elke finale zo geweest. Jammer dat het zo moest eindigen, wedstrijd van het toernooi was toch wel van Gerwen tegen Taylor. Daarnaast was Wright tegen Taylor ook mooi om te zien. Van der Voort die Anderson naar huis stuurde is natuurlijk altijd fijn!

vandaag ff de wedstrijd van mvg van gister gezien, na 6 legs 136 gemiddekd, uiteindelijk gewonnen met 7-1 met een gemiddelde van 123.40 tegen micheal smith. :D

Back
Bovenaan