Alles wat betreft Darten

zeg ik haak even in, ik heb helemaal geen verstand van darten.

Maar die vriendin van van gerwen mag er wel wezen hoor :droolthum

Met het wk op de achtergrond net ff best of 40 301 legs gegooid, 21-5 winst. 161 gemist op de bull, wel 120 en 116 finish en paar keer 80 finish. Ging best ok.

Opzich een leuke avond gezien, dat door de laatste partij van de avond. Wat een draak van een wedstrijd, niveau niet al te best maar wel spannend door de dubbels. Jammer voor Painter, maar toch weer Taylor die de laatste set zijn klasse toont.

Lekker wedstrijdje nu op rtl7! King vs Klaasen, spannende pot waar klaasen slecht begon en king erg sterk, 2e set erg goed van klaasen. Verder vandaag nog 3 potjes met Nederlanders! Heerlijk dagje darts

Nou dat denk ik dus ook. Hij heeft er zoveel energie nu ingestoken dat ie volgende wedstrijd echt niks meer over heeft. Ik gun het hem wel!

Yep altijd tegen van Gerwen komt Barney op een hoger niveau. Geen nederlandse wereldkampioen dit jaar maar wat een prachtige wedstrijd.

Poehh wat een wedstrijd. Barney fan vanaf het prille begin. Toch naar onderbuik gevoel. MvG gun ik het ook zo. Maar iig goed voor RvB voor de Order of Merit. Blijft in de top 16 en alle toernooien aanwezig volgend jaar!

Poehh wat een wedstrijd. Barney fan vanaf het prille begin. Toch naar onderbuik gevoel. MvG gun ik het ook zo. Maar iig goed voor RvB voor de Order of Merit. Blijft in de top 16 en alle toernooien aanwezig volgend jaar!

Daar heb je inderdaad wel een punt. Plaats 16 stond ie toch? Dat is wel een nadeel hoor van alleen maar tv toernooien spelen. Want zoals die nu speelde hoort ie minstens bij de top 10.

Weet niet wat ik er over moet zeggen.. Ik ben blij en trots op Nederland dat we dit toch maar mooi kunnen, ben aan de andere kant teleurgesteld, wat stond Van Gerwen goed te gooien zeg! Ik gun het Van Gerwen echt zoveel meer dit jaar, wát een jaar had hij, in geloof ik ALLE majors in de finale en bijna alles gewonnen, op het moment supreme dan op deze manier eraf, dat verdient die niet.. Van Gerwen kan daarnaast elke wedstrijd dit niveau gooien en Barney niet, waardoor denk ik Barney er de volgende ronde afgaat tegen Smith, die ook fantastisch kan gooien. Goed voor de order of merit van Barney, bewijst hier wel weer een top 10 speler te zijn. Ben bang dat mijn teleurgestelde gevoel over Van Gerwen overheerst op het moment...

Wat een dartsavond weer! Een heerlijke partij van Wright en Chisnall waarbij er geen een verdiende te verliezen en dan als afsluiter Klaasen teben Taylor. Heerlijke partij, Klaasen heel erg goed en geweldig dat die door is! Wat het extra knap maakt is dat Taylor weer een beetje zijn oude vorm had, met 100 gemiddeld win je 9/10 partijen. Nu liggen er kansen voor Klaasen om naar de halve finale te gaan, verassend veel top16 spelers er al uit dit toernooi. Wie weet zit er een verassing in met een Nederlands tintje! Heerlijke sport!

Back
Bovenaan