Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een algemene tip voor Bonfireworks/Fred. Ik heb meerdere cakes gehad van dit geweldige merk, maar alle cakes vertoonden hetzelfde euvel.
De lontjes zijn afgeplakt met een plasticje dat je er af moet scheuren. Dat lont bescherm kapje is niet fatsoenlijk los te krijgen. Jullie moeten denk ik het plastic beter laten perforeren. Nu loop je als en gek te rukken aan het lipje, totdat het uitscheurt zonder dat het lont bloot ligt. Lijkt mij een simpele ingreep om de Chinezen het plastic beter te laten perforeren![]()
Tuurlijk mag je hier alles bespreken, daar is vwc toch voor?Huh? Wat is hier gebeurd?! Ik lees de laatste post in 'stel je vragen aan Bonfireworks'. We mogen dit merk toch nog wel gewoon bespreken verder? Nieuwe producten komen toch nog wel op de site te staan ter bespreking? Vaag gedoe hoor...
Huh? Wat is hier gebeurd?! Ik lees de laatste post in 'stel je vragen aan Bonfireworks'. We mogen dit merk toch nog wel gewoon bespreken verder? Nieuwe producten komen toch nog wel op de site te staan ter bespreking? Vaag gedoe hoor...
Natuurlijk kunnen alle onderwerpen die Bonfireworks aangaan besproken worden Richardus.
Alleen het vragentopic is gesloten, zo,n vragentopic heeft alleen zin naar onze mening als er ook antwoorden op die vragen komen.
En aangezien Bonfireworks geen belangstelling meer heeft voor een bezoek van Vuurwerkcrew heeft dat topic geen bestaansrecht meer.
Tja, de achterliggende reden wordt verzwegen. 't Is jammer, maar dan maar de info uit 2e hand verkrijgen. Worden we niet minder van, lijkt me. Zolang de info maar beschikbaar wordt. Bonfireworks zullen hun redenen wel hebben, of wij het nou leuk vinden of niet.wat jammer man .
hoe kan dat toch .
Tja, de achterliggende reden wordt verzwegen. 't Is jammer, maar dan maar de info uit 2e hand verkrijgen. Worden we niet minder van, lijkt me. Zolang de info maar beschikbaar wordt. Bonfireworks zullen hun redenen wel hebben, of wij het nou leuk vinden of niet.