Algemene mening/ervaring Bonfireworks

Was verleden jaar met uitzondering van een enkel product tevreden over Bonfireworks en dan met name vanwege de prijs - kwaliteit verhouding.
Las echter links en rechts dat mensen van mening waren dat de kwaliteit wat verminderd was.
Daarbij zijn er ook nog dit jaar prijsverhogingen doorgevoerd (terwijl diverse andere merken dit niet hebben gedaan) en heeft er een beleidsverandering plaatsgevonden (info uit 2e hand, kom...).

Heb dit jaar Bonfireworks aan me voorbij laten gaan.
Het concept waar ik eerst zo weg van was is nu veranderd (in negatieve zin) en ik wacht liever af totdat ik weer positieve berichten zie.

Ik ga dit jaar weer volledig voor Bonfireworks. In mijn ogen nog steeds het beste merk en ik verwacht ook dat de kwaliteit nog steeds top zal zijn! We zullen het morgen zien.

Ik heb gewoon weer diverse Bonfireworks cakes ingeslagen. Reactie waren helemaal niet zo negatief. Er zijn nog altijd uitstekende cakes. Zeker als je de prijs/kwaliteit bekijkt.

vanavond voor het eerst bonfire geproeft en wat een heldere kleuren, ik was fan van dynasty maar ze hebben me laten veranderen. bonfire keep up the good work.

Ik heb dit jaar een aantal cakes van bonfire gehad,
Ik vond het geweldig spul!

Eigenlijk vond ik de cakes uit de oriëntal serie nog leuker en mooier dan de exclusive serie!

Super collectie. 5 oriental cakes geschoten en allemaal waar voor je geld. Ik vond vooral de Treasure Island erg goed in zijn klasse. Volgend jaar meer

Heerlijk merk , had dit jaar collorfull thunder tail , crackling meteors en city lights maar volgend jaar komen daar zker nog wat blokken van bij :D

Miracle, Fantasy, City Lights, Earcatcher, Gorgeous, Outrageous.
Allemaal helder, mooie kleuren en goede uitwerkingen. Vooral de laatste drie zijn toppers.

Volgend jaar zeker weer!

Ik heb een andere ervaring. Bonfireworks was het enige waarin ik teleurgesteld was dit jaar...

Ik had 2 cakes die ik vorig jaar ook had; Splitting Comets en Earcatcher. Beiden waren goedkope aftreksels van de toppers van 2009... zal in de producttopics dat uiteenzetten.

In het 2e jaar van de Oriental Collection hoorde je al van demo's verhalen komen van verminderde producten en nu ik dat met eigen ogen heb gezien, laat dat een nare smaak achter. Minder kostende producten slijten voor zelfde (iets hogere) prijzen... dat heeft toch niks te maken met de 3 directeurs tov 1 tot vorig jaar? Hoe het ook is, het kan niet per ongeluk zijn gebeurd. En een marketingtechniek als dit verafschuw ik principieel, wat mij een importeur als dit in een volgend jaar volledig doet mijden. Alleen nieuwe, opvallende producten kunnen mij nog trekken, het eerste jaar althans...

En weet je wat ik het ergste vind? Ze komen er nog mee weg ook... want m'n publiek, die nog niet eerder iets van Bonfireworks hadden gezien, vonden het prachtig... terwijl mijn glimlach van mijn gezicht verdween.

Laatst bewerkt:
ik had een stuk of 10 cakes van bon. en ik vond ze stuk voor stuk toppers!! effecten waren mooi breed, burst was goed, kleuren waren helder. volgende jaarwisseling misschien wat meer potten van bon.

ik heb dit jaar een hoop bonfireworks gehad,

stuk voor stuk hele mooie cakes, geen weigeraars gehad, en ALLE schoten ontploften op de goede hoogten, ben over dit merk zeer te spreken, en zal over een paar jaar standaard in me lijst staan!

De Oriëntal is de beste lijn van Nederland. Net bij beste importeur bleef ik bij Witte Tenten maar Bon zat daar heel dichtbij. Zoals gezegd de Oriëntal lijn. Deze potten met verschillende prijsklassen zijn absolute toppers! Voor 16/25/36 euro heb je heel zware potten met grootste effecten. Ook zijn het niet de standaard peony's van de buurman maar heldere kleuren, grote brocades of enorme fluiters. Niets meer dan lof over deze potten. Dit jaar vond ik alleen de Hawaii van Wolff in de buurt komen van deze potten.

Echter had ik ook de Outrageous. Het publiek vond deze geweldig maar zelf heb ik er nog steeds geen positief gevoel over. Na de Oriëntal lijn vielen deze boeketten gewoon tegen.

Bonfireworks is gewoon de nummer 1 in Nederland
Super mooi vuurwerk, tegen betaalbare prijzen.

Dit jaar had ik voor het eerst enkele Bonfire-producten, had hier voor eigenlijk altijd Wolff met een enkele Crown of Phoenix er tussen. Ik vond de effecten van de Bon zeer mooi, had alleen wat hardere bursts gewild. Deze vond ik wat tegen vallen... Misschien kwam dat ook omdat ik zelf dit jaar wat zwaarder knalspul had en de buren 2 huizen naast ons de ene Zink na de andere in de grond zette. Tja dan vallen de knallen van de sierpotten een beetje weg.

Ik had:

Midnight Delight
Weaping Wilows
The Wave
Wodka Blue
Treasure Island
Pina Colada

Oriental waren allemaal goed te noemen en als klapper de Pina Colada uit de Exclusive aangeschaft. Deze was dus met zijn 37,50 bijna 2x zo duur als de andere en dat vond ik achteraf zijn geld dus niet waard... Beetje jammer, daarvoor liever 2 potten van de Oriental volgend jaar.

Al met al zeer tevreden over de kwaliteit. Mooie heldere kleuren, mooie boeketten, lekker tempo en geen weigering of hapering. Top!

mijn ervaring met bonfire:
Goede kwaliteit, valt me wel op dat sommige potten iets minder zijn geworden en dat is jammer. Ourageous had minder groot effect, splitting comets en idd earcatcher waren ook neit meer wat het was.
Volgende jaar echter zeker weer bonfire erbij want prijs kwaliteit zijn ze de betere.

greetzz

Ik had zeer hoge verwachtingen van dit merk maar die zijn helaas niet uitgekomen. Ik had de wodka blue, gorgeous, treasure island en de chinse dragon en nog wat klein spul van dit merk. De gorgeous was zeker mooi, maar dat moet ook voor 37,00. Wodka blue presteerde ook naar behoren maar ik had er gewoon meer van verwacht. De treasure island had kleine boeketten en bovendien ging deze pot maar 6meter de lucht in waardoor de vonken zowat in mijn ogen kwamen. Bonfireworks komt er nog steeds in volgend jaar, maar het heeft zijn hoge verwachtingen voor mij niet waar kunnen maken. Rubro heeft mijn hart gestolen!

Back
Bovenaan