Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nu alleen maar hopen dat de producten intact blijven anders volgen er volgend jaar weer de nodige teleurstellingen
Hoop eigenlijk dat Bonfireworks het voorlopig bij cakes houdt.
Op het kleine spul valt bijna niets te verdienen en wordt vaak als een soort serviceproduct gezien.
Ik bedoel maar, je kunt mij niet vertellen dat je een goede winst draait op een slof astronauten van pak 'm beet een euro, terwijl in mijn jeugd een brood astronauten (400 stuks) zo richting de 17 gulden kostte.
Ik krijg daarom het idee dat veel importeurs eerder hun grote producten duurder maken, wanneer dit nodig is (duurder transport etc) alsdat ze een slof astronauten een adviesprijs van 5 euro meegeven.
Gaat Bonfireworks ook klein spul leveren dan heb ik het idee dat ze ter compensatie meer moeten gaan vragen voor hun cakes.
Althans, ik heb het idee dat het zo werkt, correct me if I'm wrong.
Hoop eigenlijk dat Bonfireworks het voorlopig bij cakes houdt.
Op het kleine spul valt bijna niets te verdienen en wordt vaak als een soort serviceproduct gezien.
Ik bedoel maar, je kunt mij niet vertellen dat je een goede winst draait op een slof astronauten van pak 'm beet een euro, terwijl in mijn jeugd een brood astronauten (400 stuks) zo richting de 17 gulden kostte.
Ik krijg daarom het idee dat veel importeurs eerder hun grote producten duurder maken, wanneer dit nodig is (duurder transport etc) alsdat ze een slof astronauten een adviesprijs van 5 euro meegeven.
Gaat Bonfireworks ook klein spul leveren dan heb ik het idee dat ze ter compensatie meer moeten gaan vragen voor hun cakes.
Althans, ik heb het idee dat het zo werkt, correct me if I'm wrong.
Ik wil wel nog even een kanttekening maken. Heb toch wel een aantal winkeliers gesproken die niet zo blij waren met Bonfire. Slechte leveringen, slechte bereikbaarheid. Als Bert daar nou nog even aan gaat werken, zijn we inderdaad een topimporteur rijker in Nederland