Algemeen Pangu Fireworks

Iemand die weet op welke deze demo nog geschoten gaan worden?
die china filmpjes zijn echt dramatisch gewoon

Het lijkt mij aannemelijk dat in ieder geval de Pyrostore winkels wel enkele producten zullen schieten op de demo.

Komen deze week de laatste filmpjes van producten ook nog online niet van alles is een filmpje te vinden nog helaas. Ben nog wel benieuwd naar de andere cakes voor ik de bestelling plaats

Wij zijn verheugd te kunnen mededelen dat wij alsnog een bescheiden serie cakes van Pangu Fireworks gaan opnemen in onze collectie van dit jaar!

Welke cakes dat zijn is nog niet helemaal zeker. Daarover zijn we nog in overleg met Pangu en is afhankelijk van de beschikbaarheid. Maandag weten we daarover meer en zullen de cakes op onze webshop vermeld staan.

Vandaag bij De Knallende Ketel Vuurwerk Almere binnen gekomen:
Pearl River
Kylin
Lion
Mount Tai
White Tiger
Chengdu

Een kleine voorraad om kennis te maken en te proberen.

Prachtige producten, ben een fan geworden van deze lijn en dat mag ook wel eens gezegd worden lijkt me.

Ga zo door!

Mooie cakes! Qua effecten zeer goed en groot uitwerkt. De kwaliteit van de cake zelf was niet heel bijzonder. Ze waren toch was slordig in elkaar gezet en bij een aantal cakes klopte de schietsnelheid niet. In veel gevallen veel te snel. Dat is iets waar ze aan mogen werken maar zolang dezelfde effecten erin blijven staan ze er bij mij volgend jaar weer!

Aangenaam verrast door dit nieuwe merk. Had de 16 shots serie, 19 shots (30mm) serie en de 25 shots serie. Helaas de laatste serie niet geschoten echter de 16 shots erg goed grote boeketten heldere kleuren en goede burst. Sommige bombettes knalde wel wat laag. 19 shots erg lomp. Leken wel op de hydra van thor in diens eerste jaar.....al met al staat de merk aankomend oudejaarsavond weer op het schietveld.

Back
Bovenaan