Algemeen Pangu Fireworks

Dit jaar voor het eerst kennis gemaakt met een groot deel van de Pangu-collectie, en zéér onder de indruk van de kwaliteit van dit vuurwerk.
Alle cakes die ik had waren van productiejaar 2013, en nou ben ik ontzettend benieuwd of de 2014-productie net zo goed was?!

Ik heb dit jaar ook voor het eerst wat van Pangu gehad, namelijk de Nanjing, Chengdu en de Lion. Deze zijn mij alle 3 super bevallen! Echt goede prijs/kwaliteit, volgend jaar iets meer van wellicht.

Alle cakes die ik had waren van productiejaar 2013, en nou ben ik ontzettend benieuwd of de 2014-productie net zo goed was?!

Ik zag toevallig vandaag, toen ik de afgeschoten cakes in de container deed, dat ik in ieder geval één 2014 had. Ik heb geen verschil in kwaliteit gezien.
Alle cakes waren van zeer goede kwaliteit!!

Ik heb eigenlijk een vraag aan pangu fireworks is er iemand die contact kan maken met pangu?
Of kunnen de moderators er iets mee?

Vraag 1:
Pangu is mij zeer goed bevallen komen er voor 2015/2016 nieuwe producten bij?

Vraag 2:

Kunnen we ook cakeboxen verwachten van pangu?

ik vind dit een geweldig merk! alleen het eerste jaar kon ik ze verkrijgen dit jaar nergens te vinden op de kung fu na! als ik af ga op het jaar 2013-2014 zou ik zeggen dit is een absoluut top merk. Alsjeblieft kom dit jaar met nieuwe producten en zorg voor een betere verkrijgbaarheid!!

Ik heb eigenlijk een vraag aan pangu fireworks is er iemand die contact kan maken met pangu?
Of kunnen de moderators er iets mee?

Vraag 1:
Pangu is mij zeer goed bevallen komen er voor 2015/2016 nieuwe producten bij?

Vraag 2:

Kunnen we ook cakeboxen verwachten van pangu?

In ieder geval de PyroMeister lijn zal dit jaar op de markt verschijnen.
Even Googlen en je komt het wel tegen. De lijn bestaat uit 16 cakes.

Dit jaar hebben een aantal mensen al kennis gemaakt met de singleshotjes van deze lijn.

thunder-king.png

Zo.....we hebben lang gewacht, maar zeer binnenkort hebben we een afspraak met Pangu!
Houd het topic dus even goed in de gaten! :D

Pyromeister
Adviesprijzen van deze lijn zullen waarschijnlijk in september worden gepubliceerd.
Ik zie ook al wat producten online verschijnen in webshops. Wanneer komt er meer info (prijzen/films) vanuit Pangu?

Ik zie ook al wat producten online verschijnen in webshops. Wanneer komt er meer info (prijzen/films) vanuit Pangu?

Films van de Pyromeister lijn zijn inmiddels bijna allemaal te vinden op het officiele videokanaal van Pangu (op vimeo.com). Ook zijn hier films van de Patriot en Tomahawk collecties te vinden.

De nieuwe producten van de Shenlong collectie moeten nog gefilmd worden.

Ik ben dit jaar heel nieuwsgierig wat de boxen van Pangu laten zien!
Als er gekken zijn die staan te filmen terwijl ze schieten, ik zal uw film met waardering aanschouwen!

Dit jaar voor het eerst producten van Pangu gehad/gebruikt in mijn show. Ik kan er tevreden op terug kijken. Ze presteerden bijna allemaal goed en waren mooi helder van kleur. Ik had alleen 1 cake die vrij snel leeg schoot. En 3 andere cake's die er iets wat langer over deden als op de filmpjes te zien was.

Back
Bovenaan