Algemeen Pangu Fireworks

Vindt alleen dat weinig mensen deze cakes hebben ( weinig filmpjes) want zijn toppers vooral lion en mount song.

De Knallende Ketel in Almere verkoopt het ook.

Overigens zijn er meerdere mooie cakes. Kylin, White Tiger en Mount Tai zijn ook niet te versmaden.

Vindt alleen dat weinig mensen deze cakes hebben ( weinig filmpjes) want zijn toppers vooral lion en mount song.

Onbekend maakt onbemind hè... Het is altijd afwachten hoe een nieuwe lijn presteert, maar ik denk dat Pangu zich afgelopen jaar wel heeft bewezen en er dit jaar wel meer films zullen verschijnen.

Vorig jaar een combi van 3 cakes voor 30 eurie gekocht in Lichtenvoorde. Welke t waren weet ik niet meer. Moet ik ff nakijken. Was wel dik dik tevreden. Boeketten hoog en breed en harde burst. 1 min puntje. Een maat haf ze ook en de afwerking mag zeker beter worden. Onderkanten veel beschadigd en er viel veel kruit uit. Lontjes ook aan de losse kant.

in de planning staat om naar top vuurwerk in rotterdam te gaan. En ik hoop dat ze dit jaar weer pangu verkopen. Dan koop ik zeker veel pangu.

Bert is volgens mij vooral bezig geweest met PyroMeister. Een lijn die tegenhanger moet zijn van het Duitse vuurwerk, waar in die regio nogal naar wordt uitgeweken.
Pangu is op zich al wel een uitgebreide lijn en kwalitatief goed en uitbreiden om het uitbreiden heeft ie blijkbaar niet willen doen. vind ik persoonlijk dan wel weer verstandig. Afwachten of de plannen die dit jaar op de plank lagen wellicht volgend worden uitgevouwen.

Is deze serie nog ergens in Twente te koop? Sommige cakes zien er erg goed uit, maar Nijverdal is te ver voor mij.

Back
Bovenaan