Algemeen Pangu Fireworks

Dat is niet één cake, dat zijn de effecten van de verschillende River cakes (Yellow River, Yangtze River, Heilong River, Pearl River).

Ik heb de filmpjes van alle producten mogen aanschouwen en ik moet eerlijk bekennen dat ik aangenaam werd verrast. Allemaal stuk voor stuk goede cakes met aantrekkelijke prijzen.

Ik ben ook wel benieuwd wanneer we hier de eerste beelden van kunnen zien, China films (behalve die paar samplefilms die er nu zijn) en/of van demo's.

En dit is toch geen winkelcollectie? Wordt toch bij meerdere winkels verkocht?

Voor de liefhebbers uit de noordelijke helft van het land is dit tevens verkrijgbaar bij Kuiper Koekange.

Is er al een idee wanneer er beeldmateriaal gaat verschijnen? Ben al lijstjes aan het maken maar voeg nog geen Pangu toe omdat er nog geen materiaal is ;).

Jammer dat er hier zo weinig normale films van zijn. Denk dat ik daarom meer dan de helft van de serie sowieso niet meeneem. De Nanjing, Chendu en Mount Lu wel, want die zien er op de film goed uit en zijn niet te duur, waardoor je minder snel een miskoop doet.

Jammer dat er hier zo weinig normale films van zijn. Denk dat ik daarom meer dan de helft van de serie sowieso niet meeneem. De Nanjing, Chendu en Mount Lu wel, want die zien er op de film goed uit en zijn niet te duur, waardoor je minder snel een miskoop doet.

Ik heb vernomen dat zeer binnenkort meer filmpjes beschikbaar zijn.
Even geduld nog haha!

Back
Bovenaan