Aldi Nederland

Iemand op Youtube wist aan nodige informatie te komen over het vuurwerk wat (volgens hem) op 19 december bij de Aldi verkocht zal worden. Ik heb het even overzichtelijk neergezet:

Wonder tollen €2.89 (80 stuks)
Knetterballen €2.89 (60 stuks)
Fonteinenmix €8.99 (30 fonteinen)
Ratellinten €2.89 (60 stuks)
Vuurwerkpakket XXL € 7.99 (met onder andere ratellinten, flitsers, knetterballen (normaal en XL), luchthuilers, fonteinen) Siervuurwerkpaket €8.99 (70 delig met oa sterretjes en allemaal fonteinen)

Klinkt dus weer erg goed!

Wel duurder geworden? :(
Alsnog ga ik 19 december 's ochtends vroeg erheen.

Wat een stel typische Nederlanders hier zeg :p. 39 cent extra voor een heleboel knetterlinten van fantastische kwaliteit? Daar hoor je mij niet over klagen ;). Het was natuurlijk al heel vlug uitverkocht vorig jaar, en ze zullen wel gedacht hebben dat er best wel wat bovenop kon. En natuurlijk heeft de Aldi met deze prijzen nog steeds het goedkoopste (en beste) categorie-1 vuurwerk van Nederland!

Ik ga ook wel weer even kijken. Afgelopen jaar hebben mn zoons zich prima vermaakt met de knetterlinten en fonteinpakketten.

Als het vanaf 19 december in de winkel ligt, vanaf wanneer is het dan ongeveer binnen?
Even proberen de grote drukte voor te zijn :p

Was hier vorig jaar heel snel op, dus wil proberen of ik het voor 19 december al mee krijg ;)
Hoef ik niet zo vroeg op te staan de 19e :p

Krijg je niet! Aldi geeft nooit spullen weg voor de datum die in het foldertje staat. Deze regel is er vooral voor laptops enzow zodat iedereen de kans krijgt. Dus lekker voreg opstaan op Zaterdag :wink:.

Krijg je niet! Aldi geeft nooit spullen weg voor de datum die in het foldertje staat. Deze regel is er vooral voor laptops enzow zodat iedereen de kans krijgt. Dus lekker voreg opstaan op Zaterdag :wink:.

Haha netjes! Dat is al een redelijke kofferbak vol cat1.

Gisteren al langs geweest. Ze hadden het vuurwerk al liggen in het magazijn en ze stonden al in de kassa dus mocht ze meenemen. Fonteinen stellen niet super veel voor (vergeleken met de Action- pakketten) maar zijn voor die prijs niet gek!

Vorig jaar deden ze blijkbaar niet moeilijk daar over, vandaar de vraag ;)

Back
Bovenaan